Korisnicka sluzba prave budalu od korisnika

  • 1 Travanj 2020
  • 5 odgovora
  • 2269 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 3 odgovora

Evo da upozorim sve trenutne i buduce A1 korisnike da sluzba za korisnike ce od vas raditi budalu i da njima uopce nije stalo do njihovih korisnika. Svaku mrezu u RH sam koristio i sa sigurnoscu mogu reci da je A1 najgori. Nadalje da javno prozovem SZK sa fejsa: LEJLA, FILIP, IVANA, IVAN, DOLORES koji se javljaju na FB messenger, oni svoju plaću dobijaju za nista, vjerojatno ih je tamo neko uhljebio pa placu primaju za posao koji ne obavljaju. Popunija sam pristupnicu za registraciju broja na bonove i svaki dan sam ih pitao koje je stanje, ko budalu su me uvjeravali da se strpim 5 dana da ce mi broj biti registriran i nakon 5 dana cekanja i moljenja da mi se zahtjev provjeri i njihovog ubjedivanja mene da ce biti gotovo u roku 5 dana tek danas kad je broj treba biti registrirn dragi IVANmi pise poruku da tog zahtjeva nema da ga popunim opet. ZNACI 5 DANA IM JE BILO LIJENO PROVJERIT I DA NAKON 5 DANA MI SE USUDI REC DA TOG ZAHTJEVA NEMA I DA GA OPET POPUNIM SRAM VAS MOZE BIT TO STE MOGLI VIDIT ODMA PRVI ILI DRUGI DAN ALI NE, PUSTI BUDALU DA CEKA KO KRETEN PA MU ONDA OPET RECI BUDALO JEDNA POPUNI OPET PA OPET CEKAJ KO BUDALA. Hoce li iko odgovarat zbog ovoga cisto sumnjam??? Cak i sumjam hoce li iko iz A1 odgovorit na ovaj post, toliko o tome dragi moji koliko je A1 stalo do vas, a kad treba ugovor potpisat da skupe svoju proviziju ubjedivat ce vas na to na razne nacine. Sram vas moze bit. 


Odgovora 5

Razina korisnika 5
Bedž

Kaj si napisal pod 4? Moožda nekaj neprimjereno 😉

O jooojj, sad si ti mene bacil u bed. Ističe mi osobna iskaznica za 20 dana, pa di baš sad u ovo korona doba 😱🙄

Nikad neprimjereno

Kaj si napisal pod 4? Moožda nekaj neprimjereno 😉

O jooojj, sad si ti mene bacil u bed. Ističe mi osobna iskaznica za 20 dana, pa di baš sad u ovo korona doba 😱🙄

Kako bi što više građana ostalo doma u vrijeme epidemije koronavirusa te ih što manje dolazilo na šaltere policijskih postaja, Vlada je u hitnu saborsku proceduru uputila dopune četiriju zakona kojima predlaže produljenje roka trajanja izdanih osobnih iskaznica i drugih dozvola

Banke i teleoperateri su država u državi...oni imaju pravila i igraju se sa klijentima.

Pozdrav ekipa 🙂 @Turak, u ovim trenucima mnogi korisnici A1 usluga nam se obraćaju za pomoć ili savjet, a taj povećani interes može dovesti do duljeg čekanja. Trudimo se sve korisničke zahtjeve riješavati u najkraćem mogućem roku. Žao mi je ako je došlo do ikakvih neugodnosti zbog ove situacije, a stojimo ti na raspolaganju za savjet ili pomoć. No, za to su mi potrebni tvoji podaci i broj koje nam možeš dostaviti OVDJE. Rado ćemo ti pomoći i provjeriti što možemo napraviti, no za to je potrebna obostrana suradnja.

Svakako te molim da i obratiš pažnju na naš “Kućni red”, a možeš mu pristupiti putem linka https://bit.ly/39Bxmgw. Tvoja druga tema je zatvorena jer nema potrebe za dupliciranjem upita i tema, a forum nastojimo održati preglednim za sve korisnike. Svi mi u korisničkoj podršci se trudimo što više pomoći naši korisnicima, koliko god je to unutar naših mogućnosti te nema potrebe za prozivanjem i omalovažavanjem ičijeg rada. 

Za sva dodatna pitanja, upite i provjere ti stojimo na raspolaganju. Otvoreni smo za sve kritike, pohvale, prijedloge i upite ako su oni u skladu s našim “Kućnim redom” :slight_smile:

Odgovori