Riješeno

Isključenje usluge

  • 25 Srpanj 2019
  • 2 odgovora
  • 220 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 2 odgovora
Gdje se može skinuti obrazac za isključenje usluge ?

Tadi se o b netu i 3D Turbo + proširenom paketu.

Hvala na odgovoru.
icon

Najbolji odgovor od A1_Hrvoje 25 Srpanj 2019, 15:27

Bok @Nela , raskid ugovora moguće je zatražiti slanjem zahtjeva na mail adresu: zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr bez obzira kojim je putem ugovor sklopljen. Kako bi zahtjev bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan i poslan uz kopiju osobne iskaznice ili poslan s potvrđene mail adrese. Nakon zaprimljenog zahtjeva možeš očekivat povratni kontakt kolega i potvrdu o raskidu.

Samo pls imaj na umu da može doći do naplate radi prijevremenog isteka ugovora, to naravno vrijedi ako si još uvijek pod ugovornom obvezom.
Pogledaj original

Odgovora 2

Bok @Nela , raskid ugovora moguće je zatražiti slanjem zahtjeva na mail adresu: zahtjev.za.raskid-privatni@A1.hr bez obzira kojim je putem ugovor sklopljen. Kako bi zahtjev bio pravovaljan isti treba biti vlastoručno potpisan i poslan uz kopiju osobne iskaznice ili poslan s potvrđene mail adrese. Nakon zaprimljenog zahtjeva možeš očekivat povratni kontakt kolega i potvrdu o raskidu.

Samo pls imaj na umu da može doći do naplate radi prijevremenog isteka ugovora, to naravno vrijedi ako si još uvijek pod ugovornom obvezom.
Ugovor je istekao. Hvala na brzom odgovoru

Odgovori