Riješeno

Dostava uređaja-televizora

  • 6 September 2019
  • 9 odgovora
  • 1215 pregleda

Poštovani,
zanima me koliko se čeka na dostavu uređaja (televizora) koji sam naručio uz produženje ugovora. Naime ugovor je podpisan 19,08,2019! Ja sam smatrao da će doći u narednih 5-7 dana kao što piše da je dostava na vašim stranicama. Kod poziva službi za korisnike vaš agent me obavještava da bi trebao uređaj doći dvadeset dana nakon podpisivanja ugovora! Od kud sad to?! Zbog čega se uopće treba toliko čekati? Nije mi jasno. Uzmeš uređaj, lupiš adresu na njega i sljedeći dan je kod korisnika! Pet minuta posla!
icon

Najbolji odgovor od A1_Mirjana 6 September 2019, 23:38

Pogledaj original

Odgovora 9

Problem je što rade s najgorom dostavnom službom u galaksiji (Overseas). Ne bi se čudio da su izgubili pošiljku, razbili, vratili nazad A1 jer ne vide dobro podatke, a kad idete na tracking redovito će pisati : Primatelj dogovorio isporuku u drugom terminu.
Dodatni problem je što ne možete direktno nazvati webshop već to ide preko službe za korisnike što je u stvari Služba za usluge gluhog telefona:-)
I sam imam slično iskustvo i samo mogu reći bez nerviranja, nesposobni i aljkavi su. Doći će TV jednog dana (kad već izludite na živce)
Treba ih zabraniti/zatvoriti i Bog će reći hvala:-)
Razina korisnika 1
Bedž +3
Pozdrav @zkatale2,

dodatni uređaj, kao TV, se uvijek šalje nakon aktivacije usluge, odnosno dovršenog produljenja ugovora.

U slučaju da je ugovor sklopljen na prodajnom mjestu, onda je rok za slanje dodatnog uređaja 10 radnih dana, a u slučaju sklapanja ugovora putem daljinske prodaje (telefonski, na webshopu ili putem terenskog prodavača) 20 radnih dana. Razlog zašto traje više putem daljinske prodaje je zato što se od ugovora može odustati u roku od 14 dana pa se čeka da prođe to razdoblje.
Razina korisnika 6
Bedž +6
@A1_Mirjana , mislim da ste vi pobrkali neke lončiće u vezi prava na prekid ugovora bez penala. Ne mogu vjerovati da ste napisali to što ste napisali. Naime, svakom korisniku pravo na raskid ugovora bez penala počinje teći kad je zaprimio SVE što je ugovorom vezano, a to znači, nakon što zaprimi TV prijamnik. Pa, pobogu, vi ste ovime priznali da svjesno šaljete neispravne televizore, u slučaju da je ipak neka greška na uređaju.
Ili nam objasnite kako netko tko nije uopće konzumirao uslugu uopće može znati bi li se predomislio ili ne?
Razina korisnika 6
Bedž +6
Članak 72 Zakona o zaštiti potrošača lijepo kaže da pravo na raskid bez penala ugovora sklopljenog na daljinu počinje teći od dana nakon primitka robe ili usluge vezane za taj ugovor

https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-zaštiti-potrošača
@nickno u pravu si, prema članku je i omogućen raskid ugovora bez dodatne naknade u određenom roku. Tu se sad dolazi do toga da je ta oprema, tj. u ovom slučaju televizor klasificiran kao dodatni uređaj i prema tome period za odustanak od realizacije ugovorene usluge počinje teći kada je sama usluga koja je navedena u zahtjevu za zasnivanje pretplatničkog odnosa aktivirana. Nakon isteka tog perioda, slijedi dostava dodatne opreme.

Nikako ne šaljemo svjesno neispravnu opremu, no i u slučaju da se to dogodi (tipa oštećenje prilikom dostave ili DOA) opet korisnik ima pravo reklamirati zaprimljeni uređaj nakon čega mi i nadležni servis reagiramo
Eto, prošlo je i 20 RADNIH dana kako to vole naglašavati, ali telke naravno nema!
Razina korisnika 3
Bedž +3
Bok zkatale2,

jesi li kontaktirao Službu za korisnike na 0800 091 091 da se provjeri tvoj zahtjev?
Upravo zvao, zapelo je negdje u sustavu.. Obećali odmah poslati..
Živi bili pa vidjeli..
Samo da zaključim temu,
tv stigao točno mjesec dana nakon podpisivanja ugovora..
LP

Odgovori