Riješeno

Čekanje povratne informacije putem maila


Poslao sam Vam mail u petak 14. pro 2018. 10:07 (prije 6 dana) i još čekam odgovor .

Gubim strpljenje s vama . Molim vas odgovorite što prije da mogu do kraja godine raskinuti sve ugovore koje imam s vama
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 21 Prosinac 2018, 13:59

Bok HrvojeZgb,

ako si primio automatski odgovor znači da je mail u obradi i da ćeš primiti odgovor čim se obradi, ovisno o temi upita ili zahtjeva.

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 2
Pozdrav HrvojeZgb,

oprosti na duljem čekanju. Molim te, javi nam se na besplatan broj 0800 091 091 da prema tvojoj adresi provjerimo je li e-mail uspješno zaprimljen.
Razina korisnika 4
Ja poslao prije 27 dana i 0 bodova, tako da se strpiš, možda sljedeće godine odgovore 😂
Razina korisnika 7
Bedž +2
15 dana je zakonski rok za odgovor, najčešće to bude pred kraj roka.
Razina korisnika 4
@gogsy1975 i što da im radim kad oni ne odgovaraju? Sjedni, plači i ne živciraj se 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +2
@Tromy - Ovisno kakva je priroda problema, jel mail mozda slan u periodu preobrazbe Vip-A1, jel stigao automatski odgovor? 😃
Razina korisnika 4
Stigao automatski odgovor, stigao mail da su prosljedili nekome tko ima digitron, sad nazvao SZK i oni se čude zašto nisam dobio mail a vide da nije poslan jer je izračun napravljen. Naravno da mi izračun nije jasan jer kažu za Homebox telefon koji plaćam 45 kn i istiće 14.02.2019. prijevremeni raskid je 196kn a ako ne raskinem nego na 14.02.2019. platit ću pretplata 135kn, fakat ne kužim ali tko ih ...🤔
Razina korisnika 7
Bedž +2
@Tromy - ističe ugovorna obveza a nakon 14.2.2019. je cijena za homebox duo 135 kuna. Najbolje tamo početkom veljače u a1 centar otkazat pa ponazivat čarobni broj za definitivno otkazivanje sa tim datumom. Ili odmah penale ako je priša. 😃
A1_Darka napisao:

Pozdrav HrvojeZgb,

oprosti na duljem čekanju. Molim te, javi nam se na besplatan broj 0800 091 091 da prema tvojoj adresi provjerimo je li e-mail uspješno zaprimljen.



Mail je zaprimljen jer sam dobio onaj automatski odgovor da je mail zaprimljen
Služba za korisnike isto čekam 25 minuta i slušam onu glazbu , sorry nemam više živaca .
Inače probao nazvat konkurenciju vašu da dogovorim prijenos svih ugovora kod njih gle čuda javili se nakon 6 i pol minuta . I da i oni isto imaju sad više upita ali valjda imaju i više ljudi koji rade u službi za korisnike
Razina korisnika 2
Bok HrvojeZgb,

ako si primio automatski odgovor znači da je mail u obradi i da ćeš primiti odgovor čim se obradi, ovisno o temi upita ili zahtjeva.

Odgovori

    Politika kolačića

    Kolačiće koristimo kako bismo poboljšali korisnički doživljaj i personalizirali tvoje iskustvo. Prihvaćanjem kolačića se slažeš našom sa politikom kolačića. Više o kolačićima.

    Prihvati kolačiće Politika kolačića