Riješeno

popravak laptopa

  • 18 Prosinac 2018
  • 5 odgovora
  • 2577 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor
laptop je na popravku vise od 1 mj. a ne mogu od nikoga dobiti informaciju sta mu je cak i neznaju gdje je , kazu mi da je u agram servisu da su provjerili a kada ja nazovem taj servis meni kazu da nije kod njih da su ga oni poslali u drugi servis a u tom drugom servisu nitko se ne javlja. nisu mi dali zamjenski jel kao nemaju takav isti a kada trazim drugi nedaju . sta raditi dalje
icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 21 Prosinac 2018, 13:34

Bok tuky13,

žao mi je zbog poteškoće s laptopom. Za svaki uređaj postoji ovlašteni servis kojeg možeš kontaktirati i provjeriti status servisa, mogućnosti, trajanje itd. Vidim i da si dobio informaciju o poteškoći. No, koju informaciju si dobio vezano uz sam popravak, trajanje ili mogućnost izdavanja novog laptopa? Ako servis odobri izdavanje novog uređaja mi te o tome odmah obavještavamo.
Pogledaj original

Odgovora 5

Pozdrav, status uređaja moguće je pratiti i putem Agramove stranice. Od podatka nam je potreban IMEI i kontakt broj koji je ostavljen. Molim te da nam ih pošalješ u inbox radi provjere. Manuela
provjeravao sam u agram servisu nije kod njih oni su laptop prosljediliu drugi servis cini mi se da se taj servis zove ms, ali u tom servisu se nitko ne javlja na telefon. jece sam napravio guzvu u A1 centru jer mi nitko nije davao nikakve informacije i nisu mi dali zamjenski laptop. kada sam dosao kuci dobio sam sms da je otisla maticna ploca na laptopu a nemaju drugu. ja nemam vise strpljenja i zelim novi laptop
Razina korisnika 7
Bedž +3
Provjeri na papirima od garancije Uvjete i nakon koliko dana servisa su ti obvezni dati novi laptop, te inzistiraj na tome u centru gdje si ga kupio (predao na servis). Samo servis može odobriti novi. 😉
pisanim putem zahtjevaj novi laptop
Razina korisnika 3
Bok tuky13,

žao mi je zbog poteškoće s laptopom. Za svaki uređaj postoji ovlašteni servis kojeg možeš kontaktirati i provjeriti status servisa, mogućnosti, trajanje itd. Vidim i da si dobio informaciju o poteškoći. No, koju informaciju si dobio vezano uz sam popravak, trajanje ili mogućnost izdavanja novog laptopa? Ako servis odobri izdavanje novog uređaja mi te o tome odmah obavještavamo.

Odgovori