Riješeno

Prikaz kanala

  • 7 February 2024
  • 14 odgovora
  • 193 pregleda

Jel se kome događa da prilikom šaltanja kanala ponekad dobije poruku na ekranu tv-a: "Program nije moguće prikazati". Tad se vratim na drugi program i pokušam ponovo i normalno radi.

Resetirao sam prijamnik i ruter, zvao korisničku i oni su nešto resetirali,  ali nije riješilo problem, barem ne do kraja (sad se poruka rjeđe pojavljuje).

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 7 February 2024, 22:03

Pogledaj original

Odgovora 14

Razina korisnika 1

Isto što si napisao događa se i meni samo što nisam to nikada prijavljivao ovdje na forumu jer imam nekih drugih važnijih stvari zbog kojih se već preko mjesec dana "natežem" s tehničkom podrškom A1 (spomenuo sam o čemu se radi u drugim temama).

Ali da ti javim da nisi sam koji je primijetio (i prijavio). Ovaj problem. 

Tko zna što još sve "šteka" kod našeg omiljenog operatera :(. Možda je ovo samo vrh ledene sante...

Razina korisnika 2
Bedž +3

@tomislav.begic2 i @Robert091 pozdrav, žao mi je ako imate poteškoće s korištenjem naše TV usluge. Slobodno nam javite podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bismo ovim putem napravili detaljnije provjere. Vjerujem kako ćemo tako pronaći rješenje u najkraćem mogućem roku. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Isto se i meni dešava zadnjih nekoliko mjeseci. Nekad se to desi nekoliko puta u sat vremena, nekad bude i tjedan dana da sve bude ok. Počelo se dešavat negdje od 10tog mj prošle godine, prije nije. Prebacivanjem na drugi kanal i vraćanjem se pojavi slika.

Danas će mi doći tehničar pa javim što se napravilo

Razina korisnika 6
Bedž +6

Aj baš javi što je bilo, iako ja ne vjerujem da je to problem kod nas već nešto kod njih i na daleko većem broju ljudi, samo što se ne javljaju dok netko to ne napiše. Ne bi ni ja da nisam vidio tvoj post…

Tehničar kad dođe kod tebe ionako neće ni vidjeti tu grešku jer ona nije stalno pristuna. Jedino ako ne odluči preselit k tebi na 2-3 dana čekajući grešku na ekranu…

I brzina mi je nekak mala. Imam 1GB i znam da mjerenje preko Wi-fi-a nije mjerodavno, al da je caa 40Mbps je stvarno premalo … prije je znala ići do 400Mpbs..

Razina korisnika 6
Bedž +6

Da, 40mbps je premalo, nešto ne štima kod tebe. Kod mene 1Gbps na wifiju je cca 600mbps na mobu, pc-evi su spojeni kablom i brzina se dosta spustila zadnjih mjeseci, više nije 940Mbs kao nekad već cca 600-700, jako rijetko dosegne 800 Mbps.. sve otišlo u q kod a1 od osmog mjeseca prošle godine kad su lansirali nove paketa i “apdejtali” moju centralu sa 1 na 2 gbps, tad su krenule i ove obavijesti na tv-u..

Dakle bio tehničar, zamijenio ruter i prijamnik i ništa, smanjio gušenje signala (optička nit bila presavijena) … i, naravno, ništa … barem sam dobio novu opremu 😊

Razina korisnika 4
Bedž +3

Jesi u međuvremenu stupio u kontakt s Tehničkom podrškom na broju 0800 091 091 i prijavio navedeno? Možeš se i nama javiti sukladno uputi od ranije koju je Boris iznad napisao pa ćemo mi proslijediti na odgovarajući odjel na provjeru i zamoliti za povratni kontakt. 

Nisam, Vaš tehničar je rekao da će proslijediti dalje ...

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa kakvo opet prijavljivanje @A1_IvanaM ? Ako je tehničar bio onda je valjda sve prijavljeno kod vas u sustavu, pa i ako nije uspio sredit problem valjda je netko napisao to negdje i slučaj nije zatvoren da bi se opet morao prijavljivat? 

Navedeni problem/greška očito nije na strani korisnika jer se ista javlja kod više nas, a promjenom opreme i provjerom svjetlovoda ništa se nije postiglo….

@acer112 Pozdrav,

mogu se složiti s tobom da, ako je bio tehničara na terenu, imamo prijavljenu poteškoću u sustavu.  Dostavu korisničkih podataka i ponovnu prijavu molimo kako bismo imali uvid u istu. Ako nemamo korisničke podatke nemamo mogućnost niti provjeriti navode.  Hoće li kolega zatvoriti radni nalog ovisi o vrsti poteškoće i tome da li je individualna ili globalna. 

Imate korisničke podatke, ništa se nije mijenjalo godinama, moj ime na ovom forumu je stvarno i preko njega možete do svih podataka ...

Odgovori