Prigovor na A1 XploreTV

  • 14 January 2024
  • 6 odgovora
  • 496 pregleda

Pozdrav svima,

Prije no što napišem svoju pritužbu ovdje kako bih i druge članove i/ili potencijalne članove upozorio na probleme s aplikacijom, želim naglasiti da sam istu pritužbu podnio telefonski korisničkoj službi, no tjedan dana nema odgovora, pa ajmo to staviti javno.

Ugovorena je usluga MegaNet + Tv + uređaj na rate.

Odmah da naglasim da sa uređajem a ni internetom nemam problema, sve je ok. Bilo je problema nakon instalacije opreme, ali ne krivicom A1 (netko je presjekao optički kabel do zgrade, vjerovatno radovi na cesti). Osim toga na te stvari nemam zamjerke.

Dolazimo do A1 Xplore TV-a

Pri ugovaranju TV usluge, pitali su nas da li želimo u tv box, na što ja kažem hvala ne treba imam svoj pa će biti ok. Tv box Beelink GT King nažalost ne podržava aplikaciju od A1. Greška je moja.
Gledam šta bih uzeo kao alternativu i odluka je pala na Chromecast 4k zbog Google TV-a i jednostavnosti.

Prije nego što ću kupiti Chromecast, nazovem podršku A1 te pitam lijepo s obzirom da je na njihovoj stranici i naveden kao jedan od preporučenih uređaja, da li će aplikacija odnosno tv normalno funkcionirati, njihov odgovor je bio da hoće i da slobodno mogu kupiti uređaj.

Uređaj stigao, sve se lijepo instalirao i tu počinju problemi s aplikacijom.

Prvo što sam primjetio je to kad pokrenem aplikaciju uvijek traži login podatke.Nakon što ju zatvorim i opet pokrenem više ne traži. Hod kroz aplikaciju je okej, sve to ide glatko dok ne pokrenete kanal.Prvo što sam primjetio je to da pri pokretanju kanala treba sačekati sigurno 45 sekundi da se kanal “loadira”. Kad se loadira taj kanal, sve je ok, malo slika bude u lošijem fps-u pa se nakon par sekundi razbistri. Nekad se zna desiti da samo od sebe nestane slike i vrti onaj krug za loadiranje, te kad promijenite kanal sve bude ok.Druga stvar je kad gledate neki kanal i oćete prebaciti na neki drugi, učitavanja drugog kanala zna da potraje isto 30 sekundi prije nego se slika pojavi.Ono što me je jako zasmetalo jeste kašnjenje slike. Slika kasni barem 30+ sekundi od DVBT-a. NIje to toliki problem kad gledate film, ali kad gledate tekmu susjed iznad vas krene slaviti gol, dok kod nas nogometaš lovi zalet da bi opalio jedanaesterac. Bedasto i nekorektno za uslugu koja se plača.

Kad sam dogovarao navedenu uslugu ja nisam ugovarao TV koja kasni ili gore navedene probleme sa aplikacijom.Prihvatili smo sve navedeno od A1 pa sam očekivao da će i oni odraditi svoj dio ali nažalost ne.

Na kraju zovem A1 te mi gospođa na telefonu lijepo kaže da, normalno je da vam slika kasni na svakom tv box-u jer to je do aplikacije no jedino vam neće kasniti ako uzmete naš A1 digitalni prijemnik, naravno po cijeni od 4,00 € mjesečno. 

Ne pada mi na pamet da ću pristati dodatno nešto plaćati jer propust nije moj. Tražio sam da mi se dostavi navedeni prijemnik bez naknade i/ili raskine dio ugovor-a koji se odnosi na TV. Čekam odgovor od podrške A1.

Ukoliko imate nekih pitanja, stojim vam na raspolaganju.

Lp svima


Odgovora 6

Razina korisnika 7
Bedž +3

Ja nemam takva iskustva, prošli tjedan produžio UO na kablu, uz A1 stb koji sam već imao. Samsung explore tv app na serie 8 uhd-u uredno radi. Xiaomi stick 4k s aplikacijom explore tv povezan preko wifi-a na 5ghz sasvim uredno radi, nema zastajkivanja niti ičega. Nisam brojao pixele jer mi to nije presudno ali nema kockanja kako neki prijavljuju. To ti je kao nova igrica za pc pa nekom radi jer ima lan, wifi6, jači proc i grafu, nekome ne radi. Milion boxova, procesora, codeca... tko bi za sve to imao i znao podršku, bugovi se rješavaju u hodu.

Ako nađeš IPTV koji ne kasni, molim te javi. Ja na A1 kablovskoj vidim gol a susjedu ispod mene na maxtv-u tek kreće akcija. Ista stvar je kod bilo kojeg iptv "šanera", kašnjenje je pod normalno jer ne primaš signal preko dvb-ta i kabla nego preko interneta. Isključi sofascore i pojačaj zvuk da nadglasaš susjede. 😁

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Acmilan90 🖐🏻 ovim putem možeš podijeliti iskustva s ostalim forumašima koji koriste istu uslugu kao ti i susreću se s istom ili sličnim poteškoćama, no dijagnostiku i podršku s naše strane dobiješ pozivom na besplatan broj 0800 091 091 u razgovoru s Tehničkom podrškom. Za prigovore na kakvoću usluge, molim te koristi upute s linka https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore. Hvala!

Razina korisnika 6
Bedž +6

Aplikacija će uvijek kasniti u odnosu na STB jer je sasvim drugi način primanja slike/videa. Laički rečeno, STB box ide preko klasičnog IPTV-a i imaš preko routera otvorenu posebnu konekciju do njega, zamisli kao da imaš poseban kabli neovisno o svim drugim uslugama od a1 koje koristiš samo za TV, samim tim on je brži i stabilniji od aplikacije, često kad i nestane svih usluga (net, telefon) tv i dalje radi. Čak i za vrijeme većih radova na A1, TV (iptv) je normalno radio. Sa druge strane aplikacija se spaja na isti internet kao svi tvoji uređaji u kući, jednom nestane interneta - nestane i slike na tv-u, a tu su i problemi sa kašnjenjem koje je tehnički vrlo teško svesti na minimum zbog bufferinga i milion drugih stvari kako obično te aplikacije funkcioniraju. I EON kod mene kasni u odnosu na DVB-T ili A1 iptv..

 

Guraju silom tu nesretnu TV aplikaciju a ona je daleko od gotovog proizvoda a kamoli da može nekome biti osnovni prijamnik bez da ne pogubi sve živce sa milijun problema. Ona je ok kao usputni dodatni TV i da ti je daju besplatno bez onih 2€, ali kao main prijamnik za uslugu koju skupu plaćaš - no way..

Razina korisnika 6
Bedž +6

Moja mama ima 2 Max TV stb-a (jedan u jednoj sobi,drugi s routerom u drugoj sobi), ja imam doma A1 stb. Kašnjenje je prisutno i kad su obadva max tv-a na istom programu (jedan tv je uvijek "brži" od drugog),a kad mama i ja pričamo na tel.i gledamo isti program, čujem zvuk s njenog tv-a prije nego to isto čujem na svom tv-u.

Nakon silnih natezanja gdje oni kažu, mi smo sve provjerili, takva je aplikacija i bolje biti ne može, otkazali smo uslugu TV-a.

Ljuti me činjenica da vas uvjetuju da platite 4.00 eura dodatno za STB kako bi ste mogli gledati TV s njihovim kanalima. Također ne razumijem politiku gdje mi je lakše korisniku otkazati pretplatu za TV, tj smanjiti prihod za 12 eura mjesečno, nego ponuditi STB bez naknade da vas zadrže.

 

No dobro, nastavljamo bez TV-a.

Ako imate preporuku za dobar IPTV pišite u inbox. 

Tema može pod ključ. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Nakon silnih natezanja gdje oni kažu, mi smo sve provjerili, takva je aplikacija i bolje biti ne može, otkazali smo uslugu TV-a.

Ljuti me činjenica da vas uvjetuju da platite 4.00 eura dodatno za STB kako bi ste mogli gledati TV s njihovim kanalima. Također ne razumijem politiku gdje mi je lakše korisniku otkazati pretplatu za TV, tj smanjiti prihod za 12 eura mjesečno, nego ponuditi STB bez naknade da vas zadrže.

 

No dobro, nastavljamo bez TV-a.

Ako imate preporuku za dobar IPTV pišite u inbox. 

Tema može pod ključ. 

Vjerujem da je Tehnička podrška odradila sve potrebne provjere i da si dobio odgovore na sva pitanja. Razumijem da si nezadovoljan zbog opisane situacije i žao mi je što odgovor nije mogao biti drugačiji. 😕 

Odgovori