Pozdrav svima,
Prije no što napišem svoju pritužbu ovdje kako bih i druge članove i/ili potencijalne članove upozorio na probleme s aplikacijom, želim naglasiti da sam istu pritužbu podnio telefonski korisničkoj službi, no tjedan dana nema odgovora, pa ajmo to staviti javno.
Ugovorena je usluga MegaNet + Tv + uređaj na rate.
Odmah da naglasim da sa uređajem a ni internetom nemam problema, sve je ok. Bilo je problema nakon instalacije opreme, ali ne krivicom A1 (netko je presjekao optički kabel do zgrade, vjerovatno radovi na cesti). Osim toga na te stvari nemam zamjerke.
Dolazimo do A1 Xplore TV-a
Pri ugovaranju TV usluge, pitali su nas da li želimo u tv box, na što ja kažem hvala ne treba imam svoj pa će biti ok. Tv box Beelink GT King nažalost ne podržava aplikaciju od A1. Greška je moja.
Gledam šta bih uzeo kao alternativu i odluka je pala na Chromecast 4k zbog Google TV-a i jednostavnosti.
Prije nego što ću kupiti Chromecast, nazovem podršku A1 te pitam lijepo s obzirom da je na njihovoj stranici i naveden kao jedan od preporučenih uređaja, da li će aplikacija odnosno tv normalno funkcionirati, njihov odgovor je bio da hoće i da slobodno mogu kupiti uređaj.
Uređaj stigao, sve se lijepo instalirao i tu počinju problemi s aplikacijom.
Prvo što sam primjetio je to kad pokrenem aplikaciju uvijek traži login podatke.Nakon što ju zatvorim i opet pokrenem više ne traži. Hod kroz aplikaciju je okej, sve to ide glatko dok ne pokrenete kanal.Prvo što sam primjetio je to da pri pokretanju kanala treba sačekati sigurno 45 sekundi da se kanal “loadira”. Kad se loadira taj kanal, sve je ok, malo slika bude u lošijem fps-u pa se nakon par sekundi razbistri. Nekad se zna desiti da samo od sebe nestane slike i vrti onaj krug za loadiranje, te kad promijenite kanal sve bude ok.Druga stvar je kad gledate neki kanal i oćete prebaciti na neki drugi, učitavanja drugog kanala zna da potraje isto 30 sekundi prije nego se slika pojavi.Ono što me je jako zasmetalo jeste kašnjenje slike. Slika kasni barem 30+ sekundi od DVBT-a. NIje to toliki problem kad gledate film, ali kad gledate tekmu susjed iznad vas krene slaviti gol, dok kod nas nogometaš lovi zalet da bi opalio jedanaesterac. Bedasto i nekorektno za uslugu koja se plača.
Kad sam dogovarao navedenu uslugu ja nisam ugovarao TV koja kasni ili gore navedene probleme sa aplikacijom.Prihvatili smo sve navedeno od A1 pa sam očekivao da će i oni odraditi svoj dio ali nažalost ne.
Na kraju zovem A1 te mi gospođa na telefonu lijepo kaže da, normalno je da vam slika kasni na svakom tv box-u jer to je do aplikacije no jedino vam neće kasniti ako uzmete naš A1 digitalni prijemnik, naravno po cijeni od 4,00 € mjesečno.
Ne pada mi na pamet da ću pristati dodatno nešto plaćati jer propust nije moj. Tražio sam da mi se dostavi navedeni prijemnik bez naknade i/ili raskine dio ugovor-a koji se odnosi na TV. Čekam odgovor od podrške A1.
Ukoliko imate nekih pitanja, stojim vam na raspolaganju.
Lp svima