Riješeno

Povremeno ali dosta redovito trzanje videa kod A1 Xplore na Samsung 50AU7092

  • 22 October 2023
  • 4 odgovora
  • 222 pregleda

Možda netko zna što se može napraviti kod trzanja videa na Xplore TV-u, pretežno na domaćim kanalima? Glumac okreće glavu i slika glave malo zapne pa nastavi u dijeliću sekunde (kao da je nešto do codeca ili buffera).

Neki kanali to uopće nemaju (ili nisam skužio), a nema niti Netflix 4K app na istom ekranu.

Probao sam staviti i mrežni kabel u telku, da se izbjegne latencija, iako imam 800Mbitni Wi-fi i 300/150Mbit optiku.

Ima li neka postavka u aplikaciji za količinu podataka/sekundi koji se spremaju u buffer?

Imam i STB od prije pa ako nema pomoći onda bi ga vratio, ali žao mi je dodavati još žica i gubitka mrežnog kabela kojeg moram oduzeti plejki.

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 23 October 2023, 23:34

Pogledaj original

Odgovora 4

Nažalost, taj TV model je ***.

 

Ovi iz podrške će ti reć da probaš resetirat router i poslat tehničara koji će se smijat skupa s tobom jer ste svjesni da A1 prodaje škovace.

Ali onda bi to bio slučaj i sa Netflix 4K streamom, da je stvar u telki, kaj ne?

Razina korisnika 2
Bedž +2

To trzanje može imati više faktora…

  1. može biti problem u stabilnosti samo internet signala ako nije 4g  ili 3g signal nego onaj H  ili još gore E to je razlog jer je to prespor internet za streaming  xplore tv aplikacije.
  2. Može biti da nije do interneta; da je do same aplikacije … U tom slučaju otiđi u postavke aplikacije i izbriši sve podatke iz aplikacije  i onda deinstaliraj samu aplikaciju i ponovno ju instaliraj. To bi trebalo vratiti aplikaciju na početno stanje i time bi problem bio riješen.
  3. Treća manja vjerojatnost poteškoća je da je problem od strane A1.  U tom slučaju treba kontaktirati sl. za korisnike prijaviti poteškoće i čekati da  A1 riješi probleme...
Razina korisnika 2
Bedž +3

@litraivoda pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem naših usluga. Možeš li mi samo javiti podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela, privatnom porukom OVDJE kako bismo napravili detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

Odgovori