Riješeno

Netflix

  • 4 February 2024
  • 4 odgovora
  • 247 pregleda

Jedan     agent  mi kaže aktivirali smo vam opciju NETFIKS   6 mjeseci besplatno i pošalje poruku  ja se   prijavim opsssssssssssss   skinu 5 eura sa kartice  zovem  agenta ma trebate se prebaciti na  drugu  tarifu koja je malo skuplja   i  tako dalje i tako  dalje , jako jako loše  požalio sam  što sam sa iskona otišao na   a1 ,  ali  još malo  cu izdržat  eeeeeeee

 

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 5 February 2024, 23:53

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 2
Bedž +3

@roman2174 pozdrav, žao mi je radi tvojeg nezadovoljstva. Možeš li mi samo javiti broj mobitela o kojem je riječ privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. 

***

Razina korisnika 3
Bedž +3

@roman2174 Molim te da nam broj pošalješ privatnom porukom na poveznici koju je Boris poslao. 🙂 

tako i meni agenti “svašta” govore - te besplatno, te pisat će 0 na računu, a ono...

Odgovori