Najbolji odgovor od A1_Darija
Pogledaj originalnema signala
kako da rijesim problem sa satelitskom televizijom cijeli dan mi izbacuje nema signala... vraceno na tvornicke postavke,sad mi ne neđe ni jedan kanal pri novom pretrazivanju
Stranica 2 / 2
nazovi u Službu za korisnike na 0800091091, da kreiraju radni nalog za izlazak servisera
ma jesam al boli njih jel ja imam sta sad gledat na tv-u
njih docekat.....
ja sam vec svima svojima rekla tko je htjeo vip da ga ne uzimaju.... likovi moj tanjur za satelitsku stavili susjedu na stender
komedija
Pozdrav,
nazovi u Službu za korisnike na 0800091091, da kreiraju radni nalog za izlazak servisera
nazovi u Službu za korisnike na 0800091091, da kreiraju radni nalog za izlazak servisera
Stranica 2 / 2
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.