Riješeno

Nasumično gašenje TV prijemnika (KAON 4020)

  • 25 November 2023
  • 3 odgovora
  • 140 pregleda

Ima li itko problema s nasumičnim gašenjem KAON 4020 STB-a?

Nedavno mi je zamijenjen stari Kaon STB jer je slika počela trzati te mi je dostavljen novi (4020). Od tada često imam probleme. Prijemnik se nasumično gasi (nekad prođu dani da sve radi normalno, nekad se to dogodi češće), za vrijeme gledanja TV-a nestane slike i zvuka i sve se zamrzne. STB tada ne reagira na komande s daljinskog upravljača i jedino što pomaže je gašenje iz struje i ponovno paljenje. Pri tome, najčešće ni ne odreagira od prve (ne boota se sustav, nema nikakve slike), već ga trebam nekoliko puta paliti i gasiti.

Nije problem u kablu ni u HDMI ulazu u TV (Samsung qled iz 2018. godine). Napravio sam factory reset STB-a, i dalje se događa ista stvar. Zatražio sam pomoć tehničara i zamjenu prijemnika, no dok to dočekam, zanima me je li itko imao problema s time i ako je imao, je li uspio riješiti.

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 28 November 2023, 11:52

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 2
Bedž +2

Velika bjerojatnos je da je u postavkama prijemnika podešena opcija stanje mirovanja ili gašenje prijemnika nakon nekog određenog perioda od kada se zadnji puta daljinskim upravljalo…

To se dešava radi uštede električne energije a kroz postavke samog prijemnika se da isključiti ta opcija

Velika bjerojatnos je da je u postavkama prijemnika podešena opcija stanje mirovanja ili gašenje prijemnika nakon nekog određenog perioda od kada se zadnji puta daljinskim upravljalo…

To se dešava radi uštede električne energije a kroz postavke samog prijemnika se da isključiti ta opcija

Ne, ne radi se o tome. Opisao sam već da se prijamnik totalno smrzne, ne reagira na nikakve komande (ostane upaljen, lampica gori žuto) i jedino je rješenje hard reset, tj. gašenje iz struje. Sve power saving opcije su ugašene.

Svašta sam probao paliti i gasiti u opcijama (HDMI CEC, uparivanje s TV-om, resetiranje Kaona), do sada ništa nije pomoglo, uvijek bi se u nekom trenutku STB smrznuo. Jučer sam resetirao i TV na tvorničke postavke, da nije slučajno neki konflikt s njegovim daljinskim, možda to pomogne. Ako se i dalje bude blokirao, ništa mi drugo ne pada na pamet nego da se radi o pokvarenom uređaju.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @dtomas84, prema tvojoj prvoj objavi čini se da si ovu situaciju već prijavio našoj tehničkoj podršci i zamjenu opreme. Nadam se da će to otkloniti problem ako je doista problem u uređaju. 

Odgovori