Naslov kaže sve, slijedeći upute A1 priručnika (uključujući i onog sa korisničke stranice online na TV-u, rubrika pomoć, topic “Povezati daljinski s televizorom”) nije moguće upariti TV s daljincem (daljinac uopće ne ide u “programski mod”, tj. nakon pritiska tipke AV ne zasvijetli LED didoda, a naravno, ni nakon provedbe pune procedure.
Žalio sam se na helpdesk-u, poslali mi novi. Ali i on se ponaša jednako, zaključujem da ne radi ispravno.
Ponovno se žalio helpdesk-u, odgovorili mi da će poslati tehničara. Ja im kažem da je pri instalaciji opreme bio (jer se router-modem nije mogao spojiti na mrežu, pa su ga poslali) i rekao da “neki mogu, neki ne”. Odlučeno da će poslati i treći daljinac. Na moje pitanje helpdesku znači li to da je rad daljinca neispravan, ne želi eksplicitno odgovoriti nego da će poslati i treći. Ukoliko i on bude nefunkcionalan, upućuje me da se žalim.
Takav helpdesk je malo površan, jer neće reći kako je neispravno-neispravno! Očito su propustili iskodirati daljince da rade ono što u manualu i piše.
Pitanje glasi: kako mogu iskodirati svoj daljinac (sam u kući ili u servisu)? Mogu li to isporučitelji opreme i serviser (“Agram servis”) i zašto se to ne nudi kao rješenje?
Hvala!
Najbolji odgovor od gife
Pogledaj original