Riješeno

HBO Go - HBO Max

  • 1 February 2022
  • 8 odgovora
  • 2821 pregled

Pozdrav, HBO je najavio da HBO Max dolazi u Hrvatsku i zamijenjuje HBO GO (koji se gasi). Napisali su da će postojeći korisnici biti automatski prebačeni na Max, ali vrijedi li to i za nas s filmskim paketom A1?

Hoće li se i aplikacija u sustavu promijeniti u HBO Max umjesto GO?

 

hvala unaprijed

icon

Najbolji odgovor od A1_Sunchica 1 February 2022, 21:47

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @zozoe. HBO MAX će biti dio A1 ponude, a sve informacije o ponudi i načinu pristupa na HBO MAX platformu  će biti pravovremeno objavljene na našem webu www.a1.hr :) 

Ne mogu se prijaviti s postojećim računom u HBOmax. Sve je uredno funkcioniralo na HBOGO do pred neki dan. Imam filmski paket uz TV uslugu.  Preko aplikacije na televizoru  (LG s webosom)  za prijavu me šalje na računalo i nudi mi nekakav kod za prijavu koji trebam upisati. Na računalu se prijavljujem putem “sign in with a  provider” i sve ide super do prozora na kojem stoji

Provider Account Already Registered
It seems that you already registered an HBO Max account with your Provider. Please sign in with your email and password.
SIGN IN TO HBO MAX

  “

Dalje ne ide. Imam li ili nemam pravo na uslugu? Ako imam, kako da ostvarim/konzumiram to pravo

Može pomoć?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Gdje upisujem kôd?

Na telefonu ili računalu idi na hbomax.com/tvsignin (ili u adresnu traku preglednika upiši https://hbomax.com/tvsignin). Trebala bi ti se prikazati stranica Upiši kôd, na kojoj možeš upisati šesteroznamenkasti kôd sa svojeg TV-a (https://activate.hbomax.com

 

to sam našla na tvom linku kaj si stavil...Visit the Help Center

https://help.hbomax.com/hr/Answer/Detail/000001262

A evo ti odmah i link za prijavu 

https://www.hbomax.com/hr/hr/tv-sign-in?countryRedirect=1

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Gream Ripper ako već postoji kreiran račun, tada ne odabireš opciju “sign in swith a provider”, već samo unosiš e-mail i lozinku sa kojima je bila obavljena registracija na HBO GO. 

Ne dozvoljava mi prijavu. Dobijam poruku

 

“The email address or password is incorrect. Please try again.”
 
Je li se prijavljujem s e-mailom i lozinkom od A1?
 
Jer druge nemam.

Gdje upisujem kôd?

Na telefonu ili računalu idi na hbomax.com/tvsignin (ili u adresnu traku preglednika upiši https://hbomax.com/tvsignin). Trebala bi ti se prikazati stranica Upiši kôd, na kojoj možeš upisati šesteroznamenkasti kôd sa svojeg TV-a (https://activate.hbomax.com

 

to sam našla na tvom linku kaj si stavil...Visit the Help Center

https://help.hbomax.com/hr/Answer/Detail/000001262

A evo ti odmah i link za prijavu 

https://www.hbomax.com/hr/hr/tv-sign-in?countryRedirect=1

Oops! Something Went Wrong
Try refreshing the page or navigating to another page and coming back.
 
Eto, to se dogodi kad unesem kod s TV-a na linku koji si poslala.
Čak sam se nakratko ponadao da će ovo stvarno profunkcionirati jer je izgledalo jako blizu ulogiranja.
Ćorak!
Nakon unosa koda, vraća me na sign in prozor i tamo opet unos lozinke, usernamea, odabir providera, bla, bla pa dobijem ovo gore “Oops!”
Sigurno je do mene, nije do ovih iz A1 ili HBO-a!
Oni sve rade da bi nama bilo jednostavno kupiti uslugu i koristiti uslugu, samo što mi balvani nismo sposobni upalit TV i gledat TV!
Da čujem što kaže korisnička služba na telefonu...
 
Razina korisnika 6
Bedž +6

Probaj obrisati cookyje u browseru,pa pokušaj opet s kodom. Možda možeš zatražiti i novi kod na TV-u. 

https://help.hbomax.com/hr/Answer/Detail/000001262

ovdje imaš i popis poteškoća s kodom,pa pročitaj malo

HBO Portugal?!? 

Razina korisnika 3
Bedž +3

Ne dozvoljava mi prijavu. Dobijam poruku

 

“The email address or password is incorrect. Please try again.”
 
Je li se prijavljujem s e-mailom i lozinkom od A1?
 
Jer druge nemam.

 

Podatke za prijavu na Moj A1 trebaš samo u slučaju da se prvi put registriraš na HBO MAX, što u tvom slučaju nije potrebno jer je registracija već obavljena. Ako se ne sjećaš koji su bili podaci za prijavu na HBO GO, trebaš proći postupak za reset lozinke :) 

Odgovori