Bez usluge TV radi praznika,

  • 30 March 2018
  • 2 odgovora
  • 2030 pregleda

U 13.49 sati sam prijavio službi za korisnike i tehničkoj podrški, da mi je TV ostao bez signila. Objasnili su mi da su napravili nalog prema serviseru i da će me kontaktirati, putem mobitela. Kako se nitko nije javljao ,nazvao sam istu Službu u 19.58 sati i ljubazno mi je operater objasnio da oni ne mogu ništa učiniti već da trebam sačekati servisera. Pitam ,kada ga mogu oečikavit, a odogovor, vjerojatno najbrže u utorak!!!! A na pitanje što da a radim preko blagadana, odogvor: mi vam nemožemo pomoći?! Koliko je meni poznato , ja uredno plaćam na vrijeme usulugu za gledanje tv od 0-24, koju ste mi obezatni osigurati. Hvala vam lijepa na blagdanima bez tv!!! Pozdrav od mojih starih roditeljima kojima je to izlaz u svijet. Ne pogled, nego izlaz. Zažaio sam što sam prešao kod vas i truditi ću se ako me itko pita dali da uzme VIP, odlučno ću reći SAMO AKO SI LUD I IMAŠ DEBELE ŽIVCE.
ŽALOSNO I NEPROFESIONALONO. Nadam se da takvo što u Austriji, sigurno ne radite....razuvjerite me....ugodne praznike, bez tv i ako je moguće još da i ostanete bez interneta.

Odgovora 2

Razina korisnika 2
Poslati ce ti cokoladu za ispriku, tako su meni kad sam zbog njihove aljkavosti bio 6 dana bez tona na vip sat. 😃
Razina korisnika 4
@Goran Brozina oprosti na čekanju odgovora :(
Zbilja mi je žao zbog poteškoća s uslugom i što ste blagdane proveli bez TV-a :/
Jeste li se čuli još s kolegama? Ako treba pomoć, molim te da nam podatke vlasnika usluge, opis i kontakt broj pošalješ OVDJE

Odgovori