U 13.49 sati sam prijavio službi za korisnike i tehničkoj podrški, da mi je TV ostao bez signila. Objasnili su mi da su napravili nalog prema serviseru i da će me kontaktirati, putem mobitela. Kako se nitko nije javljao ,nazvao sam istu Službu u 19.58 sati i ljubazno mi je operater objasnio da oni ne mogu ništa učiniti već da trebam sačekati servisera. Pitam ,kada ga mogu oečikavit, a odogovor, vjerojatno najbrže u utorak!!!! A na pitanje što da a radim preko blagadana, odogvor: mi vam nemožemo pomoći?! Koliko je meni poznato , ja uredno plaćam na vrijeme usulugu za gledanje tv od 0-24, koju ste mi obezatni osigurati. Hvala vam lijepa na blagdanima bez tv!!! Pozdrav od mojih starih roditeljima kojima je to izlaz u svijet. Ne pogled, nego izlaz. Zažaio sam što sam prešao kod vas i truditi ću se ako me itko pita dali da uzme VIP, odlučno ću reći SAMO AKO SI LUD I IMAŠ DEBELE ŽIVCE.
ŽALOSNO I NEPROFESIONALONO. Nadam se da takvo što u Austriji, sigurno ne radite....razuvjerite me....ugodne praznike, bez tv i ako je moguće još da i ostanete bez interneta.
Razina korisnika 2
Poslati ce ti cokoladu za ispriku, tako su meni kad sam zbog njihove aljkavosti bio 6 dana bez tona na vip sat. 😃
@Goran Brozina oprosti na čekanju odgovora :(
Zbilja mi je žao zbog poteškoća s uslugom i što ste blagdane proveli bez TV-a :/
Jeste li se čuli još s kolegama? Ako treba pomoć, molim te da nam podatke vlasnika usluge, opis i kontakt broj pošalješ OVDJE
Zbilja mi je žao zbog poteškoća s uslugom i što ste blagdane proveli bez TV-a :/
Jeste li se čuli još s kolegama? Ako treba pomoć, molim te da nam podatke vlasnika usluge, opis i kontakt broj pošalješ OVDJE
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.