Riješeno

android box

  • 18 October 2023
  • 6 odgovora
  • 1038 pregleda

Kupio sam ovaj vas android box za 60eura jučer, neki programi jednostavno ne rade. Radilo je normalno prvih par sati i onda krepalo

npr. Na WILD programu samo izbacuje poruku

Ups! Dogodila se pogreška.

Za nastavak pritisni OK

Kod greške: 0xFF01F000

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 19 October 2023, 13:14

Pogledaj original

Odgovora 6

Razina korisnika 2
Bedž +2

Preko koje aplikacije gledas NA WORLD?

Ako je Xplore tv pokušyj obrisati sve podatke iz aplikacije , denistaliraj aplikaciju i ponovoju inxtaliraj

Ako nije u pitanju Xplore tv ili Tv za van  onda možda neka greška same aplikacije preko koje gledaš..

Ne vjerujem da je problem u samom android boxu . mislim da je u pitanju neki drugi faktor pokušaj testirati na mobitelu ili tabletu pa vidi dali če tamo raditi….

Mene su uspili vrhunski ***. Rečeno mi je da se ovaj prijamnik može platit 39€ ako ga uzmem jednokratno u sklopu produljenja ugovora. Onda čujem da je to samo za nove korisnike, a za nas 60. Ma mrš, vjerojatno ću iz ovog *** od mreže otić jer mi je puna kapa njihovih laži. A popusti i to su živa sprdačina, vrte me u krug danima.

 

Najjače mi je šta me nekidan zvao neki iz jednog odjela - kaže svoje ime al "ne mogu vam reći iz kojeg odjela zovem".

 

 

Sad će se ovi javit da im pošaljem DM ovdje, pa će onda oni to uputit gore i tako u krug.

Preko koje aplikacije gledas NA WORLD?

Ako je Xplore tv pokušyj obrisati sve podatke iz aplikacije , denistaliraj aplikaciju i ponovoju inxtaliraj

Ako nije u pitanju Xplore tv ili Tv za van  onda možda neka greška same aplikacije preko koje gledaš..

Ne vjerujem da je problem u samom android boxu . mislim da je u pitanju neki drugi faktor pokušaj testirati na mobitelu ili tabletu pa vidi dali če tamo raditi….

Nisam našao kako izbrisati jer je došla aplikacija već instalirana na tom boxu ali sam izbrisao sve one podatke vezano za aplikaciju i cini se da za sada radi, hvala.

Mene su uspili vrhunski ***. Rečeno mi je da se ovaj prijamnik može platit 39€ ako ga uzmem jednokratno u sklopu produljenja ugovora. Onda čujem da je to samo za nove korisnike, a za nas 60. Ma mrš, vjerojatno ću iz ovog *** od mreže otić jer mi je puna kapa njihovih laži. A popusti i to su živa sprdačina, vrte me u krug danima.

 

Najjače mi je šta me nekidan zvao neki iz jednog odjela - kaže svoje ime al "ne mogu vam reći iz kojeg odjela zovem".

 

 

Sad će se ovi javit da im pošaljem DM ovdje, pa će onda oni to uputit gore i tako u krug.

Ja sam trebao taj box dobiti 28.9. Kad su mi instalirali optički internet, ali eto rekli da "nepiše im u nalogu" i nakon 19 dana zivkanja i slanje maila podršci nisam dobio ama baš išta. Čak se nisu udostojili držati svoje riječi vise puta da če me nazvati.Ja poludio; otišao u njihovu poslovnicu i pljunuo 60eura da mi majka može gledati Dr. Pol-a.

 

Nikad u životu nisam naišao na tako beskorisnu podršku, koji samo pokazuju prstom "ovaj je kriv" a mene boli briga i oću samo da se to riješi a nikoga kod njih ne zanima.

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @delta8, A1 Smartbox nije dostupan uz produljenje ugovora za fiksne usluge već samo za nove aktivacije. Žao mi je ako nisi dobio točne informacije. 60 EUR je maloprodajna cijena uređaja. 

 

@Glavobolja drago mi je da usluga sada radi. Vrijedi isto što sam gore napisao, a kupljeni uređaji su uvijek navedeni na ugovoru. 

Pozdrav @delta8, A1 Smartbox nije dostupan uz produljenje ugovora za fiksne usluge već samo za nove aktivacije. Žao mi je ako nisi dobio točne informacije. 60 EUR je maloprodajna cijena uređaja. 

 

@Glavobolja drago mi je da usluga sada radi. Vrijedi isto što sam gore napisao, a kupljeni uređaji su uvijek navedeni na ugovoru. 

Smiješno jer sam ja novi korisnik prešao 28.9. na vas, kao sto sam gore naveo. I sa više ljudi dogovorio da dobijem taj box (za 40 eura)jer nisam htio da mama ostane bez TV-a. I na kraju sam ja sam morao to napraviti nakon skoro 20dana. 

Internet je super nemam prigovora ali je podrška i TV aplikacija loša

Pozdrav @delta8, A1 Smartbox nije dostupan uz produljenje ugovora za fiksne usluge već samo za nove aktivacije. Žao mi je ako nisi dobio točne informacije. 60 EUR je maloprodajna cijena uređaja. 

 

@Glavobolja drago mi je da usluga sada radi. Vrijedi isto što sam gore napisao, a kupljeni uređaji su uvijek navedeni na ugovoru. 

 

Veseli me činjenica da će vas to opet koštat. Odnosno ne tebe jer ti vjerojatno ne skinu s plaće, nego njih.

 

Isto mi se desilo prije par godina: isprva mi rečeno da imam pravo na neki paket po jeftinoj cijeni, kasnije je bilo da je to samo za nove. 

 

Na kraju sam se izborio za taj paket po prvoj rečenoj cijeni uz ispriku da se trude poboljšat podršku.

Odgovori