Poštovani,
zanima me da li ste konačno omogućili prijavi na HBO Max aplikaciju. Agentica iz tehničke podrške danas (6.2.2024.) oko 15 h rekla mi je da je bilo nekih poteškoća na liniji A1 - HBO ali da su, navodno, danas u 12.30 h to uspjeli riješiti.
Međutim, kada sam se poslije razgovora probao prijaviti svojim korisničkim podacima od Moj A1 aplikacije, prijava ne prolazi i sustav mi i dalje, kao i prvi puta - 2.2.2024. kada sam se prvi puta pokušao prijaviti, javlja grešku:
“Provjerite podatke na računu. Ajoj, čini se da podaci na vašem računu nisu potpuno točni. Pokušajte ponovno ili se obratite operateru. (MCA-007)”!
Naravno da sam opet zvao tehničku podršku i da mi je sada (oko 18 h) druga agentica rekla da taj problem još NIJE RIJEŠEN i da nisam jedini koji imam taj problem te da joj ostavim kontakt telefon kada riješe problema kako bi me mogli obavijestiti.
Dakle, opet ista priča s tehničkom podrškom - jedan agent tvrdi jedno, a drugi drugo! Ne možeš saznati točnu informaciju!
Možete li mi napokon vi reći da li je dotični problem s aktivacijom HBO Max usluge konačno riješen ili nije! I ako jest, na koji da se način prijavim na HBO Max.
Hvala na odgovoru!
Najbolji odgovor od A1_Filip
Pogledaj original