Riješeno

Aktivacija HBO Max usluge

  • 6 February 2024
  • 10 odgovora
  • 460 pregleda

Razina korisnika 1

Poštovani,

zanima me da li ste konačno omogućili prijavi na HBO Max aplikaciju. Agentica iz tehničke podrške danas (6.2.2024.) oko 15 h rekla mi je da je bilo nekih poteškoća na liniji A1 - HBO ali da su, navodno, danas u 12.30 h to uspjeli riješiti.

Međutim, kada sam se poslije razgovora probao prijaviti svojim korisničkim podacima od Moj A1 aplikacije, prijava ne prolazi i sustav mi i dalje, kao i prvi puta - 2.2.2024. kada sam se prvi puta pokušao prijaviti, javlja grešku:

“Provjerite podatke na računu. Ajoj, čini se da podaci na vašem računu nisu potpuno točni. Pokušajte ponovno ili se obratite operateru. (MCA-007)”!

Naravno da sam opet zvao tehničku podršku i da mi je sada (oko 18 h) druga agentica rekla da taj problem još NIJE RIJEŠEN i da nisam jedini koji imam taj problem te da joj ostavim kontakt telefon kada riješe problema kako bi me mogli obavijestiti.

Dakle, opet ista priča s tehničkom podrškom - jedan agent tvrdi jedno, a drugi drugo! Ne možeš saznati točnu informaciju!

Možete li mi napokon vi reći da li je dotični problem s aktivacijom HBO Max usluge konačno riješen ili nije! I ako jest, na koji da se način prijavim na HBO Max.

Hvala na odgovoru!   

icon

Najbolji odgovor od A1_Filip 6 February 2024, 19:01

Pogledaj original

Odgovora 10

Slažem se s obje činjenice:

  • Neujednačenost zaprimljenih informacija od korisničke podrške
  • Jako sporo rješavanje tehničkih problema - 4. dan bez HBO Maxa
Razina korisnika 2
Bedž +3

@Robert091 pozdrav! 

Na ovoj platformi ti nemamo mogućnost osigurati adekvatnu tehničku podršku no zato možemo doći do informacija koje su ti potrebne. 

Pošalji nam svoje podatke OVDJE i zajedničkim ćemo snagama doći do rješenja. 

@Tze, molba vrijedi i za tebe. Ne znam što se dogodilo no ovdje smo kako bismo zapetljanu situaciju otpetljali. 

Ne volimo vidjeti nezadovoljstvo osiguranom podrškom te ćemo stoga učiniti sve što možemo da se ono ispravi! 

Razina korisnika 1

 

@Robert091 pozdrav! 

Na ovoj platformi ti nemamo mogućnost osigurati adekvatnu tehničku podršku no zato možemo doći do informacija koje su ti potrebne. 

Pošalji nam svoje podatke OVDJE i zajedničkim ćemo snagama doći do rješenja. 

@Tze, molba vrijedi i za tebe. Ne znam što se dogodilo no ovdje smo kako bismo zapetljanu situaciju otpetljali. 

Ne volimo vidjeti nezadovoljstvo osiguranom podrškom te ćemo stoga učiniti sve što možemo da se ono ispravi! 

Poslao sam tražene podatke na navedenu poveznicu. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Robert091 izvrsno! Odgovor stiže ubrzo 😊

Moram se i ovdje nadovezati.

S obzirom da se na odgovore ovdje čeka jako dugo, zvao sam call center, gdje su nevjerojatno bezobrazni. Ignoriraju sva konkretna pitanja. Vjerojatno nije do radnika, ne vjerujem da su na svoju ruku takvi, ali ne daju nikakav info.

"Prijavili ste već grešku". Znam, a kada će biti riješena? "Javit će vam se povratno".

Vjerujem, ali možete li reći u kojem vremenu mogu očekivati rješenje? Par sati, par dana, tjedan dva? "Javit će vam se povratno".

Jel mi možete dati više informacija, o čemu se radi? Problem s HBO hrvatska? Tehničke poteškoće? Router? Da znam zašto čekam. "Vidimo da ste već prijavili grešku". "Javit će vam se povratno".

Znači, nećete mi reći o čemu se radi? "Javit će vam se povratno ".

Sramota.

Razina korisnika 1

Tipični odgovor za A1! Nevjerojatno!

Njihova služba za korisnike, kao što si se i sam uvjerio, izgleda ničemu (ili vrlo malo čemu) služi!

Kada sam jučer (6.2.) zvao radi aktivacije HBO Maxa, u TRI navrata javile su se tri različite agentice (što je u redu) i dobio sam TRI RAZLIČITA ODGOVORA u vezi toga (što stvarno NIJE U REDU!). Pa kako je moguće da mi baš svaka od njih da drugačiju informaciju?!? Da se čovjek upita da li A1 organizira kakav ZAJEDNIČKI tečaj za školovanje agenata za pružanje tehničke podrške, odnosno odgovaranja na pitanja korisnika ili svako odgovara sam na isto pitanje na način kako on misli da je dobro?!?

Još samo jedna od dosta stvari u koju bi A1 MORAO uložiti više truda/sredstava/vremena. Ovako ispada da je riječ o nekoj neozbiljnoj firmi...

Razina korisnika 1

Poštovani nadležni iz A1,

Da li ste napokon (nakon 9 dana) uspjeli riješiti taj problem i omogućiti nam da se prijavimo i koristimo HBO Max? 

Razina korisnika 1

Evo samo da javim da je konačno proradio HBO Max!

Nadam se da je sada to to i da više neće biti nikakvih problema s uslugom!

LP

Evo samo da javim da je konačno proradio HBO Max!

Nadam se da je sada to to i da više neće biti nikakvih problema s uslugom!

LP

Kako di riješio? Meni još uvijek ajoj! I netočni podaci. Iz A1 kažu da aktiviram HBO premium, ali nije besplatno, nego je 8 Eura. A trebala bi biti još 1 godina gratis.

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Dalba jesi li bio primio ovaj SMS:
“PODSJETNIK O ISKLJUCENJU HBO PREMIUM PAKETA l 1. 2. 2024. biti ce iskljucen HBO Premium paket koji trenutno koristite bez placanja mjesecne naknade. Ako zelite nastaviti koristiti isti paket i uzivati jos 12 mjeseci bez placanja mjesecne naknade, sve sto trebate uciniti je samostalno aktivirati HBO Premium paket u razdoblju od 1. do 15.2.2024. unutar Moj A1 aplikacije ili putem svog TV sucelja. Vas A1"
Ako jesi, jesi li postupio prema uputi iz SMS obavijesti?

Odgovori