Riješeno

A1 fiksni internet i TV

  • 23 April 2024
  • 5 odgovora
  • 97 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 2 odgovora

Pozdrav,

 

Prešao sam sa HT-a na A1, slika na tv-u se malo malo zamrzne, zvuk ne prati sliku na tv-u, brzina interneta je u ugovoru pisala 20/1, ali to je nedostatno za potrebe koje trebam, osobito upload, na HT-u je bila na istoj parici 50/10. Uslugu koristim 10- tak dana, pokušao preko onog tehničara u aplikaciji, tamo uvijek kaze da je sve u redu sa uslugom, što mi je činiti? , dali traziti raskid ugovora?

icon

Najbolji odgovor od A1_Ana 24 April 2024, 10:41

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 7
Bedž +3

Mislim da si već dovoljno dugo na forumu da bi došao do zaključka da tko je na parici ht-a, neka ostane na parici jer ht će sve učiniti da te vrati u svoje naručje. A1 će reći nije do nas, do ht-a je a ht će reći da je do A1 i tako posebno u prime time-u puštati svojim ht korisnicima veću brzinu a ti ping-aj i hvataj mrvice. Dovoljno da prođe zakonski minimum a nije brzina koju si imao.

Zaključak: jeftinije nije i najbolje, posebno kad se koristi infrastruktura drugog operatora.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Ja u HT-u tj Max Tv-om nemam tih pfoblema.

Nikad više nebi uzeo tv i internet u A1.

Ne mogu im opristiti šzo su ukinuli N1

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @afunduk 🖐🏼
Molim te javi se izravno Tehničkoj podršci pozivom na besplatan broj 0800 091 091 ili nama porukom OVDJE s podacima:
- ime i prezime vlasnika priključka
- adresa priključka
- OIB
​​​​​​​- kontakt broj
Potrebno je provjeriti aktivnu uslugu i napraviti dijagnostiku prisutne poteškoće da bismo mogli komunicirati što i kako dalje.

Hvala na info, link nije dobar

Razina korisnika 2
Bedž +2

@afunduk isprike, javi nam se OVDJE sa svojim podacima :)

Odgovori