Riješeno

A1 explore Samsung 2022

  • 2 October 2023
  • 15 odgovora
  • 964 pregleda

Napravio sam gresku jer sam odlucio gledati tv preko A1 explore app i vratio sam receiver. 
Instalirana je na novom Samsung Tizen tv, Eon radi bez ikakvog problema.
Prvo sto se primjeti je da mijenjenje programa traje…i traje,ali ajde konacno dodes do zeljenog . 
i sad pitanje…zasto se slika ,konkretno sada na Areni 3, smrzne svakih desetak minuta ? Crveni krugic se vrti vrti…

zatim…ups!dogodila se pogreska,reprodukcija nije moguca,greska 1010

 

Mozda je rjesenje u povratku na receiver ?

icon

Najbolji odgovor od A1_Mislav 4 October 2023, 13:17

Pogledaj original

Odgovora 15

Razina korisnika 2
Bedž +2

A1 Xplore je namijenjen prvenstveno  za gledanje tv sadržaja na mobilnim uređajima i tabletima.  Za gledanje na standardnim tv prijemnicima u svakom slučaju potrebno imati resiver  od davatelja usluge. Kod mene je Xplore  TV na tv-u radio bez greške alo ja sam aplikaciju koristio na android tv boxu  a ne na samom TV prijemniku…

 

Tako da u svakom slučaju je bolje imati resiver za tv prijemnik…

Razina korisnika 6
Bedž +6

@pero1985 , nova A1 TV usluga radi na način kako je i predviđena, tj.može bez stb-a biti instalirana na pametnim televizorima, a kvaliteta slike tad ovisi  o internetskoj vezi koju korisnik ima.

@Nikola856 ,dakle, kakva je tvoja internetska veza? Ako nije baš nešt, još pogotovo ako je prek parice + A1 TV nova usluga je samo prekopirana stara TV Xplore usluga= na čudovištu 2×2 metra 4 ili 8K ekranu nebuš dobil kvalitetu koju očekuješ, a ako smanjiš rezoluciju svog 4K ili 8K čudovišta, kak to izgleda na 2×2 metra ekranu? 🤣.

Evo ovdje imaš detaljan popis kvalitete pojedinih programa na novoj A1 TV usluzi

 

Nije parica,na A1 kabelu sam, 297 mbps....Slika je solidna.Problem je u prekidanju .Osim toga,ništa drugo ne šteka...HBO,Netflix,Eon,sve je ok.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Nikola856 , znači imaš ovu novu MegaNET tarifu? Zovi A1 i reci da imaš problem sa A1 TV uslugom preko appa

Razina korisnika 6
Bedž +6

https://slo-tech.com/forum/t766387/249

Evo ovdje se spominje greška 1010 koju si naveo. Meni se nije dalo sve čitati niti prevoditi, ali A1 je i u Sloveniji napravil zbrku sa aplikacijama A1 Xplore TV, A1 Xplore TV:Go, A1 Xplore Smart TV 

Da greska 1010.Zvao sam SZK,tehničku...oni ne mogu ništa nego su stavili tickler nekom “video odjelu”, oni bi mi se trebali javiti. Danas sam opet zvao,rekao im da mi pošalju receiver i da odustajem od Xplore TV app. I sad je baza...receiver mora instalirati tehničar,ne mogu ja sam,a najraniji termin je za 10 dana ...nevjerojatni su...

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Nikola856 , možeš li nam se javiti privatnom porukom sa svojim podacima kako bismo mogli napraviti provjeru? Poruku nam možeš poslati ovdje

Imam istu situaciju i isti problem s Xplore TV app i Samsung TV-om :-(

Ne vidim ovdje kako je problem riješen pa bih zamolio informaciju što treba napraviti da stvar proradi kako treba. Hvala!

@ivica2023 na žalost jedino rješenje je povratak na raceiver...app je smeće,A1 to ne želi priznat...i tako to...

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @ivica2023, možeš nam se javiti porukom ovdje kako bismo provjerili o kakvoj se poteškoći radi. @Nikola856 osobno koristim aplikaciju za gledanje TV-a i do sada nisam imao poteškoće. Ovo govorim iz osobnog iskustva. Tu i tamo se dogodi buffering, ali to je to. 

@A1_Karlo nema potrebe,vec sam ovo prosao. Kolege kazu da je problem u mojoj TV (haha). Bas se s druge strane dopisujem sa tvojim kolegom nick Karlo. Jednostavno gurnuli ste app koja ne funkcionira na smart tv, barem ne na moje dvije (jedna tizen 5,druga tizen 4). Ova na tizen 4 je totalni uzas,ova na tizen 5 radi dobro ,dok radi…a onda vise ne radi.

Dvije tv,dvije lokacije,dvije poo,ista brzina (ca >280) i ne radi.

 

Ns iphone i ipad nikakvih problema.

@Nikola856 hvala ti na odgovorima. Imam istu situaciju kao i ti i baš me smeta što to ne radi kako treba, a TV je star 2 godine, a brzina je 290/29.  Poslat ću A1 detalje pa neka provjere (a i da moja prijava bude “službena”) ali ne očekujem čudo odnosno siguran sam da će reći kao i tebi da je problem u TV-u :-).

@A1_Karlo javit ću se s detaljima, ali moram komentirati ovo tvoje “Tu i tamo se dogodi bufeering i to je to”. Pa baš je u tome problem što se buffering uopće događa na takvoj infrastrukturi i brzini..

Pošto je onaj Samsung TV kojeg prodaje A1 zapravo govno i pošto su me *** u vezi ZTE Smartboxa (ona cijena od 30ak € je samo za one s novim ugovorom, mi postojeći nemamo pravo na to, nego bi tribali platit punu cijenu), koji je po vama najbolji Android box? Mislim se uzet onaj Xiaomijev 2nd gen, al nešto mi govori da će mi 2 gb rama i 8 gb rom za godinu dana bit malo.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Pošto je onaj Samsung TV kojeg prodaje A1 zapravo govno i pošto su me *** u vezi ZTE Smartboxa (ona cijena od 30ak € je samo za one s novim ugovorom, mi postojeći nemamo pravo na to, nego bi tribali platit punu cijenu), koji je po vama najbolji Android box? Mislim se uzet onaj Xiaomijev 2nd gen, al nešto mi govori da će mi 2 gb rama i 8 gb rom za godinu dana bit malo.

Evo par android boxeva 

Google Chromecast 4 

ili klasičan box

Amlogic S905X4 TV Box Android 11.0

Razina korisnika 1

Pozdrav, korisnica sam A1 Super interneta (do 200 Mbit/s) + TV. Prije par godina su mi A1 tehničari stavili dva ubee routera (jedan u komunikacijskom ormariću u hodniku, drugi kraj TV prijemnika) jer kao drugačije ne može jer su kablovi ugrađeni u zidove kao loši (novija je zgrada i nije mi to baš jasno). Ide mi cijela ta “mašinerija” na živce, ne volim pomisao da mi tu stalno nešto zrači pod nosom, ne jedan nego dva routera. Uglavnom, izbacila bi TV prijemnik od A1 pa s njim i taj drugi router te bi prešla na A1 Xplore TV aplikaciju. To sad nude uz produljenje ugovora, kao možeš birat jedno ili drugo. Jel to sad OK, zna li neko ili postoje još poteškoće ? I jel aplikacija pokriva većinu kanala kao i prijemnik ? Hvala !

Odgovori