Riješeno

A1 CAM modul

  • 16 October 2023
  • 2 odgovora
  • 274 pregleda

Pri produženju ugovora mi je rečeno da više nemam mogućnost gledanja TV- a na drugim televizorima putem CAM modula već isključivo preko aplikacije A1 XploreTV, obrazloženje mi nije djelovalo baš najuvjerljivije. Kad sam prethodno razgovarao sa drugim agentom nije mi spomenuo da se ukida podrška za CAM module. Ovim putem želim provjeriti je li to istina.

icon

Najbolji odgovor od A1_Manuela 16 October 2023, 23:08

Pogledaj original

Odgovora 2

Razina korisnika 2
Bedž +3

@hrvoje.delalic pozdrav, žao mi je ako je došlo do nesporazuma. CAM modul prestaje biti dostupan za aktivaciju, ali postojeći korisnici mogu ga i dalje koristiti. 

Razina korisnika 2
Bedž +1

Kada sam ja cca prije 2 godine uzimao CAM modul, nazvao sam 0800 913088, dobio sam ga bez aktivacije, za 2€/15kn mjesečno, bez ugovora.

Uzeo sam jedan, te mi je usput rečeno da mogu kasnije uzeti još jedan i da mi se aktivacija neće naplatiti, samo neka zovem taj broj.

Broj ste ukinuli, a sada se na 0800 091 091 ne može dobiti još jedan CAM već bi ja trebao raskinuti ugovor (koji vrijedi još 2 godine) i promijeniti paket.

 

Zašto postojećim korisnicima CAM-a ne nudite mogućnost za 15kn uzimanja još jednog ili Smart TV opciju?

Odgovori