Riješeno

webshop narudzba upit

  • 15 December 2022
  • 1 odgovor
  • 405 pregleda

Pozdrav,

Danas ujutro 15.12.2022 narucen i kupljen karticom preko webshopa uz novi broj mobitel Samsung s22 5G. Pretplata.

Adresu za dostavu sam upisala adresu posla a ne stanovanja jer mi je rijetko tko doma za preuzet paket.  A i htjela bih ga sama preuzeti.

Sad sam malo procitala da onda nece biti moguce dostaviti mobitel?

Koga mogu kontaktirati u vezi dostave?

Trenutni status je da je da se narudzba obradjuje i da ce biti predana dostavnoj sluzbi. Kada kliknem prati posiljku i dalje mi ukazuje da se narudzba obradjuje?  

Hvala unaprijed

Lp

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 16 December 2022, 11:04

Pogledaj original

Odgovora 1

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav Lea, kada radiš narudžbu putem weba uređaj se šalje isključivo na adresu s osobne iskaznice. U slučaju da nisi kod kuće prilikom dostave, uređaj će 5 dana biti u obližnjem poštanskom uredu. Možeš nam poslati svoje podatke OVDJE pa ćemo provjeriti status.

Odgovori