Najbolji odgovor od A1_Sanja
Pogledaj originalWebshop narudžba
Naručila sam (ili bar pokušala) naručiti novi mobitel s produljenjem ugovora preko webshopa pred dva dana. Broj narudžbe mi je odmah prikazan u webshopu (ono di vele da će ga poslati na mail) ali na mail podaci nisu nikada stigli. Čekam dan, zovem službu kažu strpite se, zovem jutros kažu kontaktirajte nas navečer. Zovem opet, kažu provjeri status narudžbe ili naruči opet. Iz a1 me ili izbacuje ili mi nakon pokušaja ponovne kupnje piše da nije moguće produljenje ugovora za broj koji koristim. Jasno mi je da je crni petak i da je hrpa narudžbi ali zar ne postoji opcija da mi netko drugi provjeri broj narudžbe i kaže obrađena je ili nije ? Nije baš da mi lova pada s neba a nisam ni besposlena da cijeli dan visim na netu čekajući da webshop profunkcionira ili da pet puta dnevno zivkam korisničku službu.
@haida pozdrav. Jesi li pokušala upit poslati kolegama preko Live chata koji su dostupni na stranicama web shopa? Naime, njih možeš zamoliti za provjeru informacije. Vjerujem da ćeš svakako zaprimiti konkretniji odgovor. Žao mi je što je došlo do nesporazuma prilikom prijašnjih pokušaja 😞
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.