Pozdrav!
U utorak (14.3) sam preko weba produljio ugovor, naručio i platio mobilni uređaj
(iPhone 14 ProMax). Na web shopu je stajalo da je uređaj dostupan i koliko vidim, još uvijek je dostupan..
Odmah u utorak sam dobio broj za praćenje i link za Track and trace i od utorka na tom linku nema nikakvih promjena. Dva dana kasnije, u četvrtak sam dobio i broj za praćenje pošiljke, međutim tamo stoji da uređaj još nije predan na dostavu!?
Korisnička služba je od nikakve pomoći jer ne znaju niti mogu saznati zašto uređaj nije dostavljen.
Pisanjem maila prigovora također nije urodilo plodom jer od četvrtka, odgovara nema.
Također sam danas slao upit preko Whatsup-a, obećan mi je odgovor, ali se nitko ne javlja sa povratnim informacijama.
Pošto je prošlo tjedan dana od narudžbe, molim da mi napišete što stoji u općim uvjetima web trgovine za dostavu uredaja i molim točan datum isporuke. Narudžbom preko web shopa sam ispunio svoje obveze, a prava i obveze koje ste vi trebali ispuniti, a koje proizlaze iz sklapanja ugovora na daljinu, vi niste..
Vidim da nisam jedini koji ima problema sa dostavom uređaja i nemogućnosti provjere što je sa narudžbom, što je dosta neodgovorno prema nama korisnicima i ne ulijeva povjerenje u vas kao tvrtku.
Najbolji odgovor od A1_Filip
Pogledaj original