Poštovani,
zabunom sam naručio smartwatch putem Webshopa, iako smo ga već kupili. Htio bih otkazati narudžbu, kako je to moguće? hvala i lp
Najbolji odgovor od Anonymous
Pogledaj originalPoštovani,
zabunom sam naručio smartwatch putem Webshopa, iako smo ga već kupili. Htio bih otkazati narudžbu, kako je to moguće? hvala i lp
Najbolji odgovor od Anonymous
Pogledaj originalNa email: zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr
Platno odgovorna osoba ime i prezime, adresa,OiB, šifra pretlatnika
Zahtjev za povrat uređaja
opis zašto vračaš: nezadovoljan si uređajem i kvalitetom…. u zakonskom roku podnosiš zahtjev u roku 14 dana putem daljinske prodaje...priloži kopiju osobne….za detalje nazovi 0800091091.
Srdačan pozdrav
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.