Uvjetno preusmjeravanje poziva uvjetno

  • 20 August 2022
  • 11 odgovora
  • 2743 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 5 odgovora

Zašto ne mogu isključiti "preusmjeravanje poziva uvjetno" baš pri svakom mom odlaznom pozivu,

promijenila sam mobitel, SIM karticu a i mobilni broj,

u stari uređaj sam stavila tuđu karticu i tu nema preusmjeravanja,

a A1 me uvjerava kako to nije do njih, onda tko mi to uvjetuje?


Odgovora 11

Razina korisnika 4
Bedž +3

A imaš li neka preusmjeravanja broja postavljena, ili na sekretaricu? Ako da, probaj to maknuti pa vidi onda.

Razina korisnika 3
Bedž +3

Pozdrav @Goga, možeš pokušati isključiti sva preusmjerenja upisom koda  ##002# te tipke za poziv. Također ti savjetujem da provjeriš postavke poziva na svojem uređaju budući da i tamo mogu biti uključena preusmjerenja 🙂

A imaš li neka preusmjeravanja broja postavljena, ili na sekretaricu? Ako da, probaj to maknuti pa vidi onda.

Pozdrav @Goga, možeš pokušati isključiti sva preusmjerenja upisom koda  ##002# te tipke za poziv. Također ti savjetujem da provjeriš postavke poziva na svojem uređaju budući da i tamo mogu biti uključena preusmjerenja 🙂

 

Taj kod sam aktivirala i stigne mi poruka o poništavanju preusmjeravanja ali ono je opet postojeće, a u  postavkama prosljeđivanja poziva iod A1 ima preusmjeravanje kad je broj nedostupan na 0917002 i ne mogu isključiti piše kako moj davatelj to ne dopušta, ali kakve to uopće ima veze s mojim odlazećim pozivima.

A imaš li neka preusmjeravanja broja postavljena, ili na sekretaricu? Ako da, probaj to maknuti pa vidi onda.

Sekretarica mi je isključena, a u postavkama prosljeđivanja poziva iod A1 ima preusmjeravanje kad je broj nedostupan na 0917002 i ne mogu isključiti piše kako moj davatelj to ne dopušta, ali kakve to uopće ima veze s mojim odlazećim pozivima.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Goga , za isključivanje usluge Tko-me-zvao probaj s kodom *242, tak bar piše u pdf-u od A1 Zvjezdica kodovi (bogme, neke kodove prvi put vidim 🤣) ili jednostavno nazovi SZK na 0800 091 091 i traži isključenje preusmjerenja na taj broj. Znam da vjerojatno postoji i sms za isključenje, ali nemam pojma kak ide, pa jednostavno probaj jedno od ovog dvoje.

A1 nema odgovora zakaj se ta poruka o preusmjerenju poziva javlja kad ti pozivaš, znam jer sam i ja to davno pitala A1. Ali, uopće se i ne sjećam više da li sam ja zatražila deaktiviranje Tko-me-zvao ili sam to učinila putem sms-a, znam samo da više nemam te poruke na ekranu (uključeno je aktivno preusmjerenje) prilikom poziva, kao kaj nemam više ni preusmjerenje na +385917002

@Goga , za isključivanje usluge Tko-me-zvao probaj s kodom *242, tak bar piše u pdf-u od A1 Zvjezdica kodovi (bogme, neke kodove prvi put vidim 🤣) ili jednostavno nazovi SZK na 0800 091 091 i traži isključenje preusmjerenja na taj broj. Znam da vjerojatno postoji i sms za isključenje, ali nemam pojma kak ide, pa jednostavno probaj jedno od ovog dvoje.

A1 nema odgovora zakaj se ta poruka o preusmjerenju poziva javlja kad ti pozivaš, znam jer sam i ja to davno pitala A1. Ali, uopće se i ne sjećam više da li sam ja zatražila deaktiviranje Tko-me-zvao ili sam to učinila putem sms-a, znam samo da više nemam te poruke na ekranu (uključeno je aktivno preusmjerenje) prilikom poziva, kao kaj nemam više ni preusmjerenje na +385917002

Ali meni je isključeno tko me zvao i poslali su poruku o tome, a A1 tehničari mi kažu da nemam ništa  uključeno, i neradi se o dolaznim propuštenim pozivima nego odlaznom kad ja zovem pozivi su uvjetno prozljeđeni, a ja to nisam nikada tražila za uključivanje. A zvala sam ih masu puta da me toga razrješe i sve što imaju za reći je kako to  nije do njih.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm, čim ti piše da ti je aktivno preusmjerenje u slučaju nedostupnosti na 0917002, aktivna ti je usluga Tko-me-zvao. Da ti nije aktivna bilo bi ti kao kod mene

 

 Nekad se moglo deaktivirati slanjem poruke

-TKO na 777, ali ne znam da li je taj broj još uvijek aktivan. 

Probaj i sa ovim kodovima

##002# tipka za poziv

#33*0000# tipka za poziv

#35*0000# tipka za poziv

Ugasi i upali mob i provjeri preusmjeravanje poziva.

I je,to je do A1, ako zatražiš isključenje, moraju ti isključiti, ili barem ti reći kodove za isključenje pa to učiniš ti

Hm, čim ti piše da ti je aktivno preusmjerenje u slučaju nedostupnosti na 0917002, aktivna ti je usluga Tko-me-zvao. Da ti nije aktivna bilo bi ti kao kod mene

 

 Nekad se moglo deaktivirati slanjem poruke

-TKO na 777, ali ne znam da li je taj broj još uvijek aktivan. 

Probaj i sa ovim kodovima

##002# tipka za poziv

#33*0000# tipka za poziv

#35*0000# tipka za poziv

Ugasi i upali mob i provjeri preusmjeravanje poziva.

I je,to je do A1, ako zatražiš isključenje, moraju ti isključiti, ili barem ti reći kodove za isključenje pa to učiniš ti

Da, ali A1 mi je isključio usluge na moj zahtjev i poslao mi SMS poruke o isključenosti tko me zvao, sad me zovi, odašiljanje mog statusa dostupnosti, sekretarice

Razina korisnika 6
Bedž +6

Malo čudno da ti taj broj onda i dalje stoji u postavkama poziva jer to su postavke mreže.

Je čudno, ali najviše mi je čudno "preusmjeravanje poziva uvjetno" kad ja upućujem poziv.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Mda, ja bih na tvom mjestu uguglala "zvjezdica kodovi a1" i malo se poigrala sa deaktivacijama navedenim u pdf-u.🤔

Možda si "parkirala poziv u orbitu", mada uopće ne znam kaj im to znači 🤪🤣

Odgovori