Riješeno

Uplaćen bon za određeni broj ali korisnik nije dobio uvećanje iznosa na računu

  • 11 August 2023
  • 4 odgovora
  • 87 pregleda

Uplatio sam preko website-a putem paypala 10 Eura na određeni broj A1 korisnika, međutim ništa nije došlo na račun korisnika, a novac je odbijen sa računa!?!?!?

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 11 August 2023, 22:28

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 2
Bedž +3

@nedloud pozdrav, žao mi je to čuti. Možeš li mi proslijediti broj mobitela na koji si želio nadoplatiti bon OVDJE s podacima koje si upisao u narudžbi kako bismo napravili detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj. Jesi li dobio potvrdu o kupnji s brojem narudžbe na e-mail? 

Nema odgovora, definitivno ste postali najgora mreža, vjerojatno ću, iako sam na a1 od početka preći na neku drugu mrežu a morati ću kontaktirati i potrošački kod jer ovo je čista krađa. Plaćanje usluge koju ne dobiješ!

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa nazovi 0800 091 091 i reci podatke o uplati, da si odmah nazvao, već bi ti to odavno i bilo riješeno 🙄

Razina korisnika 4
Bedž +3

@nedloud na sve upite odgovaramo prema redoslijedu zaprimanja i svi koji nam se jave privatnom porukom (prema uputi Borisa) pružamo podršku u korištenju. Tvoja tema itekako ima rješenje i svoj novac ćeš dobiti na raspolaganje.

Odgovori