Naime ja sam dugogodišnji A1 korisnik, i prije jedno 2 mjeseca sam dobio ponudu da predjem na pretplatu, dobit cu malo povoljniju mjesecnu cijenu te poklon mobitel, sto sam prihvatio jer mi se cinilo u redu. Ali doslovno nakon 3-4 dana odlučio sam da je najbolje da raskinem taj ugovor i vratim se na staro. Ako se raskine u roku 15 dana nema nikakve naknade. Stoga sam poslao sam A1 operaterima mailove za raskid ugovora, tražili su me neke informacije, poslao sam im, odgovorili su mi da je ugovor raskinut, osoblje je doslo po ovaj mobitel, utvrdili da je neostećen i to je trebalo biti to. Malo nakon toga sam dobio račun za naknadu za novog korisnika A1 mreže, sto nisam platio jer ne namjeravam koristiti ovaj broj više.
Mjesec dana nakon toga svega, dobio sam prvi račun za tu pretplatničku tarifu. Kako je to moguće? Moj je broj isključen sa mreže malo nakon raskida ugovora i nisam ga koristio uopće (znaći bez primanja i bez odlaznih poziva).
Možete li mi pomoći?
Hvala
Najbolji odgovor od A1_IvanaM
Pogledaj original