Najbolji odgovor od Feri 1601
Pogledaj originalUgovor
Evo ja danas nisam uspio produziti ugovor sa Vipom pa sam raskinuo ugovor jer su preskupi.. Ali nije mi jasno dugogodisnji sam njihov kljent i da oni nemogu raskirati neke stvari.. Ali dobro nek im je sa srecom..
Uglavnom vip me danas razocarao jako.. I ako sam bio visegodisnji njihov kljent sa povjerenjem.. Ali sada zbogom
Registrirao se danas, javno požalio i oprostio u 2 upisa što je forum shvatio kao rješenje. Možda bi bilo bolje da si potražio savjete forumaša kako iskamčiti po tebi povoljniji ishod. 😉 Ali svakako, sretno na novoj mrezi. 😉
Ma i da je tražio... Meni su ponudili prošli tjedan 5000min/sms i 5GB za 114kn, a mobitel nije ni spominjao jer nema što ponudit po normalnoj cijeni. Na moj komentar da su im cijene previsoke odgovor mu je bio "a tako vam je to". Dosad sam imala neograničeno i 7GB za 100kn i S7 kupila bila za pola cijene od tadašnje prodajne. Ako bi mijenjala išla bi naravno na pretplatu samo zbog S9, ali ni u kojoj kombinaciji se ne isplati uzimat pretplatu jer mi je jeftinije uzet u dućanu, a tarifu koju nude mogu složit i na bonove. Sad sam na bonove do daljnjeg nakon puno godina dok se ne dogodi čudom neka normalna akcija, ako se dogodi.
Inače kad sam išla u centar cura se nije ni potrudila, samo mi je isprintala broj službe i rekla da oni više ne mogu radit raskide nego neka zovem. Ja nazvala čim sam izašla, tražila prijenos na bonove, lik ponudio to ja rekla da je preskupo u odnosu na ono što imam, rekao kad izgubim signal za dva dana da restartiram uređaj i ukucam bon i pozdrav.
Sve u svemu, ili imaju previše korisnika pa nas se rješavaju ili nove preskupe tarife i kombinacije idu ko lude pa im popusti nisu zanimljivi. Što jest jest ni ne sjećam se kad je posljednji put bila neka od onih akcija 50% na sve tarife i uređaje. Sad ako i stave akciju na nešto kad zbrojiš shvatiš da je akcija samo fiktivna.
BTW prije 2 godine su me zvali 4-6 puta prije isteka ugovora, svaki mjesec par mjeseci prije isteka, ovaj put su zvali 6 mjeseci prije da imam pravo produžit ugovor sa nikakvim ponudama i poslali par puta poruke i mailove s onim kodovima s lažnih 500kn popusta na bezvezne uređaje, ne lažnih, ali glupavih na ukupne cijene i šalju ih valjda svima.
Inače kad sam išla u centar cura se nije ni potrudila, samo mi je isprintala broj službe i rekla da oni više ne mogu radit raskide nego neka zovem. Ja nazvala čim sam izašla, tražila prijenos na bonove, lik ponudio to ja rekla da je preskupo u odnosu na ono što imam, rekao kad izgubim signal za dva dana da restartiram uređaj i ukucam bon i pozdrav.
Sve u svemu, ili imaju previše korisnika pa nas se rješavaju ili nove preskupe tarife i kombinacije idu ko lude pa im popusti nisu zanimljivi. Što jest jest ni ne sjećam se kad je posljednji put bila neka od onih akcija 50% na sve tarife i uređaje. Sad ako i stave akciju na nešto kad zbrojiš shvatiš da je akcija samo fiktivna.
BTW prije 2 godine su me zvali 4-6 puta prije isteka ugovora, svaki mjesec par mjeseci prije isteka, ovaj put su zvali 6 mjeseci prije da imam pravo produžit ugovor sa nikakvim ponudama i poslali par puta poruke i mailove s onim kodovima s lažnih 500kn popusta na bezvezne uređaje, ne lažnih, ali glupavih na ukupne cijene i šalju ih valjda svima.
Ponuda prije isteka i ponuda "nazovi broj" su smijeh. 😉
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.