Tarifa uz uređaj

  • 13 July 2021
  • 0 odgovora
  • 18 pregleda

Poštovani, zanima me zašto novim korisnicima nije omogućeno da uz tarifu odaberu uređaj. 

Naime situacija je sljedeća; odlučila sam broj prebaciti iz hrvatskog telekoma u A1. Otvorila sam webshop da proučim tarife i uređaje koji se nude. S obzirom da postoji mogućnost da "sama" prebacim broj putem weba prvo sam se odlučila za tu opciju, otišla sam na opciju "Prenesi broj u A1" ispunila potrebne podatke, odabrala Savršenu tarifu te Samsung galaxy S21. U međuvremenu odlučila sam uzeti i internet+tv. S obzirom da sam imala pojedinih nejasnoća oko interneta odabrala sam razgovor s agentom kako bi mi odgovorio na moja pitanja. 

Tokom razgovora o internetu+tv spomenula sam prebacivanje broja te je agent predložio da odmah sve odradim s njim u pozivu umjesto webshopa. Ugovorili smo internet+tv na 24 mjeseca i prebacili se na prijenos broja te tu dolazi do meni potpuno nejasne stvari.

 Dakle vaš webshop nudi mogućnost prijenos broja uz odabir tarife i uređaja koji se plaća određenu svotu odmah te potom svaki mjesec određena rata; u slučaju Samsung galaxy S21 na savršenoj tarifi ponuđeno je plaćanje odmah 89 kn te potom 145 kn/mj iako se nudi i mogućnost da sami odaberemo iznos koji želimo platiti odmah a ostatak na rate npr. odmah 1049 kn te onda svaki mjesec 105 kn. 

Međutim, vaš agent mi je rekao kako nije moguće uzeti uređaj uz tarifu zato što sam novi korisnik te mi zbog toga ne može ponuditi rate za uređaj. Kako je moguće da mi webshop nudi mogućnost prenesti broj uz tarifu i uređaj, a vaši agenti to ne mogu? S obzirom da sam prvi put s takvom stvari odbijena kod operatera, čisto iz znatiželje raspitala sam istu stvar kod drugih operatera i nitko me nije odbio, dapače svi nude neke dodatne pogodnosti za nove korisnike.

Isto tako vi za nove korisnike interneta+tv nudite na webshopu pogodnost koja glasi:

 

"POKLON: Do 25 kn popusta svaki mjesec i 500 kn poklon bon

 

Ako svoj internet+TV naručiš samostalno putem webshop narudžbe, plaćaš nižu cijenu mjesečne naknade sljedeća 24 mj. i dodatno dobivaš poklon bon u Mulleru u iznosu od 500 kn!

 

Vrijedi za nove korisnike na kabelskoj i optičkoj infrastrukturi uz ugovornu obvezu na 24  mj". 

 

Umjesto te pogodnosti vaš mi je agent kao novom korisniku ponudio internet+tv prvih 6 mj za 0 kn, te ostalih 18 mj po cijeni od 269 kn/mj. Također mi je napomenuto ukoliko dodam još neke usluge da se cijena spušta (mozaik). Dakle za internet+tv kao novom korisniku dobila sam odličnu ponudu da prvih 6 mjeseci ništa ne plaćam, a za prijenos broja također kao novi korisnik  zakinuta sam za uređaj, iako mi ga webshop nudi.

 

Voljela bih da mi netko objasni i ponudi neko logično rješenje u što kraćem roku. 


0 odgovora

Budi prvi koji ostavlja odgovor!

Odgovori