Riješeno

Sheralica

  • 18 August 2023
  • 4 odgovora
  • 2751 pregled

Pozdrav!

Aktivirao sam si Sheralicu u Moj A1 aplikaciji. Navodno je opcija i aktivna dok ju pokazuje u aplikaciji. No umjesto minuta i MB-a račun guta eure. 
Onda sam ovdje pročitao, da možda nije bio dovoljan iznos na računu i tako sam kupio bon od 15€. Imao sam od tada jedan poziv i opet je progutao eure. Dali se opcija ipak nije aktivirala ili je nešto drugo prošlo po zlu?

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 19 August 2023, 12:02

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 6
Bedž +6

A da nisi ti negdje blizu granice sa BIH ili Srbije, pa ti je mob automatski "ošal" u roaming?

Ako jesi, postavi mob na ručno traženje mreža, pa se neće automatski spojiti na mreže za koje ne vrijedi EU roaming

Ne, tu sam kod Zagreba. Maksimalno kaj se može dogoditi je, da se slovenska mreža ukljući. Ali to se nije do sada dogodilo (uvijek A1 HR u gornjem lijevom kutu).

Razina korisnika 6
Bedž +6

I slovenska mreža, ako nije A1 partnerska, troši novac ako na mobu nemaš isključenu opciju roaminga i imaš automatsko traženje mreža. A meni je tako mob prešal na slovensku mrežu..u vlaku Zagreb-Rijeka, dakle, debelo od slovenske granice 🤣. Od tada, prvo kaj namjestim na mobu je ručno traženje mreža.

Jesi li zvao u međuvremenu SZK na 0800 091 091? Oni će ti najbolje znati reći gdje i kako ti je nestal novac.

A nešto još važno..vidim da ti svoj broj ostavljaš vrlo olako na webu, makni ga iz svog profila. Možda ti se tako nešto i zaljepilo, kakva pretplata na gluposti na kojekakvom webu. 🤔

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @dnsvlpt, trebao bi nas kontaktirati telefonskim putem na broj 0800 091 091 sa svojeg broja kako bi kolege provjerili na koji je način došlo do potrošnje. Ovaj vikend doduše imamo redovito ažuriranje sustava pa postoji mogućnost da provjera neće biti moguća. Od ponedjeljka će sve uredno raditi.

Odgovori