Evo moram kazat da sam razočaran sa A1 djelatnicima. Poslovni sam korisnik usluga preko 1000 kn račun mjesečno. Otišao sam u A1 centar i htio sam još aktivirati dodatnu uslugu u vidu BNET interneta i sklopiti ugovor pa pitam imam li ikakve pogodnosti. Hladno odgovori nemate ništa plaćajte to što plaćate sa ugovorom ili bez. Zahvalio sam se i rekao da idem u konkurenciju odmah preko puta A1 centra odlazim u T-COM. Samo što sam pitao za usluge prijenosa ponudili su mi dobru ponudu sa optikom i dva mobilna broja. Dalje ćemo pregovarati oko ostalih usluga. Očito A1 pada u kvaliteti i spušta se na razinu TELE2 i privlačenju privatnih korisnika. To je ok al nije za mene.
Pozdrav Dane, žao mi je zbog nastalog nezadovoljstva odnosom kolega na prodajnom mjestu :( Uslugu si htio aktivirati kao privatni ili poslovni korisnik? Pošalji nam privatnu poruku [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] , navedi podatke korisnika na kojeg bi usluga glasila i točnu adresu na kojoj bi se usluga koristila. Provjerit ćemo mogućnosti i povratno te kontaktirati.
A da gospodina pitate u kojoj poslovnici i koji djelatnik je bio nezainteresiran i hladan pa da ga pošaljete na tecaj ekonomije (prodaja je prijenos emocija) jer ovakve stvari ce vam se ponavljat u toj poslovnici.. Znam i ja par njih koji su vam otkazali i otišli konkurenciji iz samo jednog razloga-djelatnik je bio bahat, hladan i nezainteresiran.
Svaku kritiku shvaćamo ozbiljno jer pridonosi našem cilju da usluge približimo željama i potrebama naših korisnika, te da kontinuiranom edukacijom naših djelatnika unaprijedimo korisničko iskustvo.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.