Riješeno

Raskid ugovora (Mobilni Net L internet)

  • 13 October 2018
  • 3 odgovora
  • 855 pregleda

Postovani,

Poslala sam zahtjev za raskid ugovora 01.10.2018. na mail zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr, te 07.10.2018 na mail zahtjev.za.raskid-privatni@a1.hr. Nisam dobila automatski odgovor od VIPa i A1 nakon slanja te sam i odlucila slati zahtjev na mail sluzba.za.korisnike@vipnet.hr.

Do danas nisam dobila odgovor i zelim provjeriti da ste zaprimili zahtjev.

Hvala unaprijed
icon

Najbolji odgovor od xdox 18 October 2018, 15:48

Pogledaj original

Odgovora 3

Isti moj slučaj.
Sada, 17 dana nakon nedostatka ikakvog odgovora, mi se i na prodajnom mjestu i na broju Odjela za savjetovanje korisnika čude jer se navodno pretplata ne raskida slanjem tog maila.

Dakle slanje maila za raskid ugovora je jednostavno kriva informacija i ne postiže se ništa.
Otići na prodajno mjesto A1 - isprintaju list s brojem obrasca - nazovete Odjel za savjetovanje korisnika (0800 913 087) - tražite da vam storniraju račun za 10. mjesec (jer ste poslali mail kojeg oni VIDE još 1.10. i pretpostavljam dalje niste koristili internet). Sretno.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav katarinabo,

pošalji mi svoje podatke OVDJE i mail sa kojeg si slala zahtjeve. Provjerit ću status, svi mailovi koje si gore navela su ispravni pa je trebalo biti zaprimljeno.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Obično odgovore u zakonskom roku od 15 dana, pa vjerujem da ćeš prije dobiti odgovor na mail nego ti ovdje netko od moderatora ponudi da pošalješ podatke za provjeru u inbox. A automatski odgovor vjerojatno nije stigao jer je taman krenulo prebacivanje na A1.

Odgovori