Riješeno

racun

  • 22 March 2024
  • 4 odgovora
  • 75 pregleda

Ddan imam dvije tel.linije normalno i dva računa ali u aplikaciji samo 1 račun što napraviti da u aplikaciji imam evidenciju za oba računa  poz

icon

Najbolji odgovor od A1_Hrvatska 22 March 2024, 23:11

Pogledaj original

Odgovora 4

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @Franetovic, potrebno je promijeniti upravljačka prava za Moj A1 aplikaciju iz user u master. To možemo promijeniti, javi nam se privatnom porukom OVDJE sa svojim podacima pa ćemo napraviti provjeru.

 

     Dali su vam potrebni još neki podaci ili je ovo         dovoljno    

     Lipoz

Razina korisnika 4
Bedž +1

Ma, odmah briši te podatke odavde , ali ih pošalji na link OVDJE kojeg ti je admin postavio.

Razina korisnika 1
Bedž +1

Pozdrav @Franetovic  osobni podaci su obrisani iz tvojih objava jer ne smiju biti javno objavljeni. Podatke pošalji porukom OVDJE

Odgovori