Riješeno

Provjera stanja i Aktivacija tarife

  • 28 February 2024
  • 16 odgovora
  • 1121 pregled

  • Forum rekreativac početnik
  • 4 odgovora

Pozdrav,
Kako mogu da provjeravam stanje racuna i aktiviram tarife kad sam van Hrvatske?
Pitam Jer sam dobio informaciju da aplikacija moj a1 a i stanica moj.a1.hr ne radi vise van Hrvatske.
Sto je i istina , ostajem duze van, pa me interesira jel postoji onda drugi nacin za provjeru stanja racuna, i za aktivaciju tarifa. Jasno mi je da se racun sigurno moze provjeriti na *101#. Ali sta sad sa aktivacijom tarifa? To je moglo samo preko aplikacije ili preko stranice moj.a1.hr koja takodjer ne radi u inozemstvu.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 28 February 2024, 23:11

Pogledaj original

Odgovora 16

Razina korisnika 6
Bedž +6

Sa A1 sim karticom trebalo bi raditi putem mobilne mreže nekog roaming A1 partnera. Jesi probao?

Točno, ali nema roming a1 partnera. Radi samo ako pustim karticu da u romingu salje podatke na sim2. A čim upalim podatke ili wifi od druge kartice na sim1,   aplikacija ne radi. Ne mogu da držim a1 roming podatke upaljene, vrag će poslije platiti račune hahaha 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Čisto sumnjam da ama baš nijednog A1 partnera nema oko tebe, pa nije A1 potpisivao ugovore s nekim nepoznatim lokalcima, već sa teleoperaterima kakav je i on sam...to kaj ti nemaš nikakvog podatkovnog prometa za trošit u roamingu, to je već drugi par rukava. Koliko mi je poznato, na A1 se možeš ulogirati putem bilo koje mreže (one u Hrvatskoj, a to su HT, Telemach, Iskon, Optima,i to je to valjda), ali čim prijeđeš granicu, tamo više nema ni A1, ni HT-a,ni Telemacha, pa prema tome ta mogućnost ti više nije dostupna- jedino mobilna mreža sa A1 sim karticom i uključenim mobilnim podacima na njoj. E sad, razlog zbog čega je A1 ograničio pristup svojim platežnim stranicama u roamingu- vjerojatno jer ste do sada bili u boljoj poziciji od nas,u Hrvatskoj- mi ovdje par mreža, a vi vani na stotine. E to bi već bila diskriminacija nas u Hrvatskoj...mislim ono-zbog čega ja ne bih u Hrvatskoj plaćala fiksnu uslugu nekog jeftinog belgijskoj lokalca i prek njega se ulogiravala na Moj A1 portal. Ajde reci, zbog čega bi to tebi trebalo  biti omogućeno, a meni ne?

Ja nisam ovdje postavio pitanje,  da bih se raspravljao sa tobom ko ima veće privilegije,  da li onaj ko je vani ili ko je u državi.  Niti ulazim u to, ko je gdje imao lakše privilegije.  Ja sam mom starom ćaći preko aplikacije uplacivao bonove, internet i ostalo. To mi je sad gore onemogućeno. A on to sam ne zna uplatit jer je star i zivi na selu . A to ko ima vece privilegije gore ili dolje to mene savršeno ne zanima.  Mučim svoju muku , i radim da bih njima sla. Meni to ne treba Ja sa ovom karticom imam sve za sebe. Ako mozes da mi pomogneš nekim savjetom, ako radiš u a1, pomozi. Ako ne, pusti druge da mi pomognu. Manimo se politike i gluposti ko je bolji.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa moj ti je savjet da uključiš mobilne podatke A1 sim kartice, spojiš se na mrežu i ulogiraš se u Moj A1 aplikaciju i napraviš kaj si mislil napraviti, druge opcije su ti trenutno nedostupne kak ti je A1 i sam odgovorio u tvojoj drugoj istoj temi.

Ako imaš aktivan E-račun, račun si dobil i na mejl, pa ga možeš platiti putem banke.

P.S. tvoj stari čača ne zna sam uplatit račun, ali koristit internet zna? 🤣😂 umirem 😂😂😂

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Bozex ne shvaćaj osobno ovakva tipkanja 🙏 ovdje se svi mogu uključiti u raspravu ili dati savjet ako imaju iskustva s istom pričom. Mi ćemo ti provjeriti uslugu kojom se koristiš pa te uputiti u sve tako da nemaš brige. Javi nam se privatnom porukom OVDJE i napiši nam broj mobitela kojim se koristiš. Trenutno nam app Moj A1 van HR radi na mobilnim podacima, putem WiFi pristup nije omoguće. I nemamo info kada će opet biti. Inače si tarife i opcije možeš i putem WEB stranice https://www.a1.hr/privatni/mobiteli/a1-na-bonove aktivirati. Odabereš ono što želiš pa pratiš formu unosa broja i nakon toga stiže na SMS aktivacija. +385913109100 je naš WhatsApp broj Korisničke podrške pa možeš i tamo porukom tipkati ako imaš WhatsApp profil. +385 91 7125 091 je Služba za korisnike iz inozemstva kada zoveš tako da stvarno na više načina možeš do nas doći i dobiti pomoć u korištenju A1 usluge.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@A1_IvanaM , sad pak meni nije niš jasno- vani se mogu kupiti a1 bonovi preko bilo koje mreže,  ali se ne mogu plaćati računi? Kakve razlike ima u plaćanju bona ili računa? I za jedno i za drugo treba neka kartica za plaćanje?!?

@A1_IvanaM Hvala

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa i za postpaid račun ti treba bankovna kartica, u čemu je razlika plaćanje bona ili računa? Jedno može, drugo ne može putem weba, baš mi i nema neke logike.

Prilicno cudno rjesenje - geo-blokiranje za vidjeti i platiti racun na Moj A1?! Zasto?

Neznam koji je razlog, ali u danasnje vrijeme kad je vrlo lako instalirati VPN i staviti HR lokaciju, to je potpuno besmisleno.

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Mrtvac kao što je prethodno više puta navedeno, i dalje je moguće pristupiti Moj A1 aplikaciji spajanjem na mobilne podatke i to na jednu od partnerskih mreža. Pristup putem wifi-a trenutno nije moguć i nemamo informaciju kada će biti omogućen. 

@Mrtvac kao što je prethodno više puta navedeno, i dalje je moguće pristupiti Moj A1 aplikaciji spajanjem na mobilne podatke i to na jednu od partnerskih mreža. Pristup putem wifi-a trenutno nije moguć i nemamo informaciju kada će biti omogućen. 

Ma sve 5.

Ali kao sto su ljudi spomenuli, oni koji imaju Homebox i placaju za njega iz inozemstva, nisu u mogucnosti spojiti se na mobilne podatke od partnerske mreze iz jednostavnog razloga, ne posjeduju A1 SIM karticu.

Ako je razlog neka vrsta sigurnosti, to nema smisla jer se vrlo lako moze zaobici sa VPNom.

Razina korisnika 1

Ja probao s hrvatskim VPNom. Ne pomaže.

Imam isti problem. SIM mi je u kameri u HR, ja na drugoj strani Europe. Osam godina nikakvih problema s administracijom i nadoplaćivanjem preko moj.a1.hr , iznenada ne može? Koja je svrha? Čini se da prelazim na HT kod idućeg posjeta ako je ovo stalno. Njihova aplikacija radi bez problema svuda veli mi kompa.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Evo ovdje možete pitati, možda će A1 tada dati neki konkretniji odgovor, baš me zanima odgovor 😬😏🤐

https://www.ecc-croatia.hr/kontakt/

 

Razina korisnika 1

Nije mi jasna ta odluka, Pucali sami sebi u nogu. Ako ne mogu pratiti potrošnju, promijeniti tarifu, uključiti opciju, prisiljen sam mijenjati mrežu. Čemu to geo ograničiti i što se promijenilo sada u odnosu na prijašnje desetljeće?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Geo blocking je zabranjen u EU. Postoje iznimke koje dopuštaju geo blocking. Jedna od njih su streaming servisi.

Odgovori