E ovako,imam jedan problem,pa me zanima jeli netko upoznat s time i jel mu se to dogodilo..
Znači,produžili smo ugovor na 24 mjeseca prošle godine u 7. mjesecu,gdje nam je rečeno da je tada bila aktualna promocija Dupli GB....Ja sam u tarifnom modelu Bez granica L+ i tada sam uz produljenje ugovora tom promocijom dobila uz 2 GB dodatnih 2 GB...U početku nisam to koristila jer sam dobivala poruke da sam potrošila podatkovni promet od 2 GB i da mi se dalje naplačuje...a tek nakon 3 mjeseca u razgovoru sa djelatnicom Vip centra saznajem da mogu slobodno trošiti 4 GB i da poruke zanemarim...i naravno,potrošila sam tih 4 GB i sad me oni me oni tlače da moram platiti ta sporna 2 GB,jer po njihovom ta promocija nije postojala,da su obavili dodatne provjere i nisu utvrdili nikakve nepravilnosti u načinu bilježenja prijenosa podataka,niti u sustavu obračuna istih...također ističu da sustav davatelja usluga bilježi ostvareni promet točno...drugim riječima ispada da ja lažem i da su oni u Vip centru lagali...
To se sve razvlači još od 12. mjeseca prošle godine i ne znam koliko smo već žalbi napisali u vezi toga,da bi sad dobili takav odgovor od povjerenstva.Podnijeti ću zahtjev za rješavanje spora Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti,pa da vidim što će mi oni odgovoriti.
Da napomenem,da smo već nekoliko puta išli razgovarati sa djelatnicima u Vip centru koji su i dalje tvrdili uz provjeru u kompjuteru da smo mi u pravu i da je u vrijeme potpisivanja ugovora postojala takva promocija...e sad,tko tu koga...ja ne znam,ali znam da sam jako razočarana,jer sam njihov klijent još od 2001. godine i nikad nismo nikakvih problema imali s njima...žao mi je što je to tako sve ispalo,ali budem li morala platiti tih 300-tinjak kuna,raskinut ću sve ugovore s njima i preći na neku drugu mrežu,jer se osjećam prevarenom.
Ima li netko tko je u to vrijeme produljivao ugovor i ima sličnog iskustva kao mi?
Najbolji odgovor od acer112
Pogledaj original