Riješeno

Promjena tarife????

  • 28 October 2018
  • 9 odgovora
  • 2273 pregleda

Bok svima!
25.10. mi je istekao ugovor i ja sa namjerom da se prebacim na bonove odem u A1centar i cura mi da papir da zovem službu sa savjetovanje.
Lik na tom broju mi ponudi za 109,00kn mjesecno 1000 minuta i poruka i 5gb prometa sto je meni super.Pristanem na ponudu i 26.10 dobijem poruku da mi je ukljucena tatifa S+ i jos nesto flexi..
Danas mi dođe poruka da sam potrosila sve minute i poruke prema drugim mrezama i potrosnja mi je 43,51kn.Zanima me samo o čemu se tu radi,kakve su to minute koje sam potrosila jer ugovor još nisam dobila na kućnu adresu a već sad mi je muka🤦‍♀️

icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 28 October 2018, 22:38

Pogledaj original

Odgovora 9

Razina korisnika 7
Bedž +3
Ne bi bio prvi put da je brojač poludio prilikom deaktivacije stare i aktivacije nove tarife pa prikazuje krivu potrošnju. Naravno, ako zoveš a1 reći će da ne mogu vidjeti dok se ne formira račun. Ovih par dana listopada će biti nejasan jer ima staru tarifu i par dana nove, pravo stanje tek na računu za studeni, u prosincu.

A što kaže a1 aplikacija vezano za potrošnju? Ili a1 web verzija?
Hvala ti na odgovoru☺️
Nije mi jasna stavka Razgovori & sms?
Nikad to do sad nisam imala..jer u poruci koju sam dobila pise da sam potrosila do sad sve ukljucene poruke i sms-ove i da ce se naplacivati po vazecem cjeniku.

Razina korisnika 7
Bedž +3
Hmmm... tarifa S+ je 1000 min / poruka prema svim mrežama kroz mjesec. Ako podjelimo 1000 minuta na 30 dana ispada da je dnevna potrošnja 30-tak minuta / smsova (jedinica po danu). Budući ti je tarifa aktivirana 26.10., do kraja mjeseca ti je ostalo 5 dana što je nekih 150 minuta / smsova (jedinica) do kraja mjeseca. Koliko vidim, potrošnja je nekih 194 jedinica pa može biti da je tu prekoračenje! Isto tako se proporcionalno do kraja mjeseca zbraja i internet promet ali vidim da je aktivirana promocija pa se to prvo troši.

Kažem, teško je nakon par dana reći jer tu imaš staru tarifu koja je istekla i par dana nove. Pravo stanje tek kad bude puni mjesec na novoj ali može biti da je problem ovo gore što sam napisao.
Puno ti hvala na pomoći.
Vjerojatno je tako kako si napisao.
Nema poziva za mene do 01.11😫
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nekako mi se čini da najmanja tarifa baš i nije najidealnija za tebe ako si u 3 dana već iskoristila 194 jedinice (minute / smsove), izdržat ćeš maksimalno 15 dana dok ne dotakneš tisućicu. 😉
Nikada do sad nisam potrošila 1000min😂imala sam situaciju prošlih par dana pa sam glumeći psihologa potrošila sve minute🤦‍♀️A do 25-og sam potrosila 200min🤗
Jedva čekam ugovor da vidim tih dogovorenih 109kn za s+ tarifu i 5gb interneta🙄
Razina korisnika 7
Bedž +3
Eh, pa da si u uvodnom postu napisala da si se igrala psihologa, ne bi mi na kraj pameti bilo svaliti krivnju na sustav. 😂

U Ugovoru možeš provjeriti kvačice na ono što si dogovorila a pravi iznos mjesečnog računa početkom prosinca (račun za studeni). I ne biti skeptična, biti će tako kako si dogovorila (ako se opet ne poželiš igrat psihića). 😂
Blagi šok sam sinoć doživjela kad sam dobila poruku da sam potrošila sve minute i poruke😂
Al fakat sam pehist,hoćeš nekome pomoći i usosiš se.Da nije bilo tebe tko zna sa kojom cifrom bi ja dočekala 01.11😊
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nema problema, još 2 dana pa novi mjesec. A onda budući imaš promociju od 10 Gb možeš davati video psihološku pomoć preko vibera da sačuvaš minute. 😁
Nema problema, kao što u potpisu piše. 😉

Odgovori