Riješeno

Produženje ugovora na poslovnoj tarifi

  • 8 Lipanj 2018
  • 12 odgovora
  • 265 pregleda

Pošto mi je isteko ugovor na fiksnoj liniji i dobio samo obavijest na mobitel da će se ukinuti sve pogodnosti vezane za fiksnu liniju, a mobilna ističe kroz mjesec dana zvao službu za korisnike i nastalo veliko razočaranje dobivenim odgovorima za produženje ugovora.
Kako sam korisnik vip mobilne usluge od samog dolaska VIP-a u Hrvatsku, a fiksne zadnjih 2 godine ovo što sada nudite je stvarno da se odjavi sve što imam kod Vas i odem kod bilo kojeg drugog operatera.
Kako kod Vas nema nikakve razlike da li je netko vjeran Vama petnaestak godina i redovito plaća uslugu bez kašnjenja i novi korisnik koji je sklopio ugovor sa Vama je jako žalosno.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 9 Lipanj 2018, 11:23

Budući edit tipka nije u funkciji, samo da se nadovežem da se čuda događaju i da je stigla "bolja" ponuda na mail koju sam prihvatio i produžio fiksne usluge. O detaljima ponude neću jer su ponude individualne. 😉
Pogledaj original

Odgovora 12

Razina korisnika 4
Dobro došao u klub :P
I naprotiv novi dobiju puuuno bolje ponude:@
Nažalost se svede na to da ti moraš njih moliti ili zaprijetiti raskidom ugovora da ti daju bolju ponudu kod svakog produženja ugovora. To mi je već postalo stvarno bezveze, umjeto da oni sami shvate i ponude ugovor sa kojim će biti svi zadovoljni.
Razina korisnika 7
Ja bio danas u Areni. Osim mladih i simpatičnih, nasmijanih i pristupačnih djelatnica, ništa me drugo nije oduševilo. Dapače, čak su dale i krivu cijenu, nisu računale popuste. Sad čekam poziv kao ili ponudu na mail. Sumnjam da će išta od toga biti dok ne pokrenem zahtjev za pa-pa.
Razina korisnika 7
Budući edit tipka nije u funkciji, samo da se nadovežem da se čuda događaju i da je stigla "bolja" ponuda na mail koju sam prihvatio i produžio fiksne usluge. O detaljima ponude neću jer su ponude individualne. 😉
Izgleda da su ipak ove mlade, simpatične, nasmijane i pristupačne djelatnice nešto i pokrenule 😉 :D:D:D
Razina korisnika 7
Svakako, kad se aktiviraju "više distance" mladih i simpatičnih djelatnica. 😃
Žalosno je kada moraš prijetit raskidom ugovora da bi dobio bolju ponudu. Prva ponuda je app (ako prođe prođe). Pa ako vide da stvarno ne prolaze, onda se potrude. Nije to samo VIP, tako i ostali rade. Katastrofa.
Nažalost danas su me Vip djelatnici uredno prošetali.
Prvo izgubio pola dana na telefonu pokušavajući dogovoriti produženje fiksne telefonije po nekim normalnijim uvjetima i kad je to praktički bilo dogovoreno dotična gosp. ne može poslati ugovor već kaže moram otići u VIP centar i tamo potpisati to što smo dogovarali da je tako najbolje. U VIP centru normalno da nemaju pojma što je dogovoreno preko telefona jer netko to nije zabilježio odnosno proveo kroz računalo. Pa tako sam svoj radni dan potrošio bez nekog rezultata.
Razina korisnika 7
Nemaju svi prava davati popuste tako da naravno da ne znaju. Ubuduće isključivo prepiska mailom, sve ispitati mailom i potvrditi mailom. Glede razgovora... imaš broj s kojeg te se zvalo, znaš s kime si pričao pa probaj nazvati i tražiti dotičnu. Ne kužim zašto se UO ne može produžiti telefonskim putem, razgovori se obično snimaju. Ja sam prije par dana potvrdio mailom ponudu i zvali su me na mob da potvrdim i šalje se Ugovor poštom.
Evo prošlo je uredno 15 dana od slanja maila prema Vip službi za poslovne korisnike vezano za problem koji je nastao prilikom dogovaranja Vip trio paketa, ali i dalje nema pomaka u riješavanju problema odnosno nema odgovora na mail mi poziva od ljudi sa kojma bi se to moglo riješiti.
Neznam koliko je stavrno vremena potrebno nekom da se uopće udostoji javiti odnosno odgovoriti sa bilo kakvim odgovorom.
Razina korisnika 4
@pero_zdero
Kod mene su uredno se javljali zadnji dan zakonskog roka ali ništa nisam riješio bez HAKOMa. A trebalo mi je 3 mjeseca dok prođu sve instance da bi na kraju nazvala teta iz VIPa rekla da ih je HAKOM stisnuo i u čemu je problem, ja se izjadao a ona kaže pa tu nema problema i sve riješili u 5 minuta.

Nažalost u VIPu ne možeš doć do ljudi koji mogu riješiti problem normalnim putem.
Kako da budete zadovoljni korisnik VIP uslugom kada Vas ignoriraju i ne žele riješiti problem koji su sami napravili.

Odgovori