Riješeno

Produljivanje ugovora

  • 3 December 2023
  • 3 odgovora
  • 126 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Pozdrav. Ugovor, koji ističe početkom ovog mjeseca, sam polovicom studenog produljila na dodatnih 24 mjeseca. Tad mi je rečeno da mobitela po promotivnoj cijeni od 1 euro nema na stanju. Sad mi je rečeno da ne mogu ništa dobiti po promotivnoj cijeni jer sam ugovor već produljila. Molim da mi se ovo objasni jer mi baš ne djeluje korektno. 

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 3 December 2023, 22:31

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @anaph,
jesi li tada produljila ugovornu obvezu bez kupnje uređaja pa dobila popuste na mjesečnu naknadu i neke dodatne opcije na korištenje ili si samo napravila promjenu tarife? Ja bih da mi provjerimo tvoj broj pa ti možemo i konkretan odgovor dati. Molim te javi nam se OVDJE  i napiši svoj broj mobitela, ime i prezime, OIB i adresu za dostavu uređaja. Provjerimo mogućnosti za naknadnu kupnju uređaja pa sve pojasnimo. I možeš odmah u istoj poruci poslati i modele uređaja koji te zanimaju ili do koje cijene. 😉

Da li u ovoj firmi itko odgovara na mailove? Toliko mi je žao što sam produžila ugovor kod Vas i veselim se završetku cijele priče!!

Razina korisnika 3
Bedž +3

@anaph Na svaki ćemo mail, poslan na adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr poslati odgovor. 

Odgovori