Riješeno

Produljenje Homebox-a


Poštovani,

Zanima me dolazi li novi ruter prilikom produljenja ugovora na webu?

Kad odaberem produlji uslugu nigdje mi ne nudi odabir rutera.

 

Lp

 

icon

Najbolji odgovor od A1_JosipD 6 March 2024, 14:28

Pogledaj original

Odgovora 19

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ne dolazi  novi router prilikom produljenja ugovora preko weba. Trebao bi posebno tražiti router prilikom produljenja i to u poslovnici A1tamo se to može dogovoriti. Ili kao novi korisnik ili neki drugi način bitno da ne gubiš benefite koje imaš sad. Koliko promet po punoj brzini imaš na Homeboxu?

Ne dolazi  novi router prilikom produljenja ugovora preko weba. Trebao bi posebno tražiti router prilikom produljenja i to u poslovnici A1tamo se to može dogovoriti. Ili kao novi korisnik ili neki drugi način bitno da ne gubiš benefite koje imaš sad. Koliko promet po punoj brzini imaš na Homeboxu?

Hvala na odgovoru!

Imam 500GB prometa na Homeboxu.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ok onda ne gubiš ništa na prometu kojeg sad imaš.

@lovrok24

prilikom produljenja ugovorne obveze preko weba ne nudi se novi ruter. Ako produljenje radiš na prodajnom mjestu ili telefonskim putem možeš dogovoriti i novi ruter. 🙂

Sve u svemu, @daworin je bio na dobrom tragu. Ako želiš da ti kreiramo ponudu, javi se sa svojim podacima OVDJE.

Razina korisnika 1

Pozdrav,moze pomoc!

prije cca 20mj sam uzeo homebox uslugu od 1tb koja je bila dostupna na mojem mjestu!

nedavno kad sam gledao za produljiti ugovor vidim da te opcije vise nema dostupne na mojem mjestu pa me zanima sta mi je radit?

jer cu izgubit onaj popust koji mi je u mozaiku!

Razina korisnika 7
Bedž +4

Izgubit ćeš 1Tb i dobiti 500Gb prometa .a popust u mozaiku ti ostaje. Nemoj produljivati samo nastavi koristiti uslugu ako hoćeš zadržati 1Tb prometa.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@zuti14 pozdrav. Kao što je @daworin naveo, nove Homebox tarife imaju 500 GB popusta tako da ćeš izgubiti na prometu, a Mozaik popust ostaje sve dok je povezan jednak broj usluga. Za sve detaljnije informacije, možeš nam se javiti OVDJE

Ne dolazi  novi router prilikom produljenja ugovora preko weba. Trebao bi posebno tražiti router prilikom produljenja i to u poslovnici A1tamo se to može dogovoriti. Ili kao novi korisnik ili neki drugi način bitno da ne gubiš benefite koje imaš sad. Koliko promet po punoj brzini imaš na Homeboxu?

Pozz, danas sam produžio ugovor za Homebox preko web shop-a. Usluga je odmah aktivirana i sad me zanima trebali nešto slati A1 ili ne treba? Mislim  trebali šta potpisati pa poslati ili je to to?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@lovrok24 pozdrav, drago mi je da si realizirao ponudu za produljenje ugovora putem naše Webshop usluge. Dokumentacija se šalje na potpis istim distributerom i istovremeno s uređajem ako je uređaj kupljen. Dostavna služba je Hrvatska pošta. Kako je tvoja usluga odmah aktivirana, slobodno mi javi svoje podatke privatnom porukom OVDJE kako bih napravio detaljnije provjere za tvoju realiziranu ponudu i dokumentaciju. 

@lovrok24 pozdrav, drago mi je da si realizirao ponudu za produljenje ugovora putem naše Webshop usluge. Dokumentacija se šalje na potpis istim distributerom i istovremeno s uređajem ako je uređaj kupljen. Dostavna služba je Hrvatska pošta. Kako je tvoja usluga odmah aktivirana, slobodno mi javi svoje podatke privatnom porukom OVDJE kako bih napravio detaljnije provjere za tvoju realiziranu ponudu i dokumentaciju. 

Pozdrav, poslao sam poruku. Molim da mi javite kada provjerite u privatnu poruku.

Razina korisnika 1
Bedž +1

Hvala ti Lovro, čujemo se ubrzo tamo.

Hvala ti Lovro, čujemo se ubrzo tamo.

Riješeno, hvala. 

Razina korisnika 1

da ne otvaram novu temu iskoristit ću ovu,pošto mi izlazi homebox ugovor a vidim u mailu da se uz produljenje ugovora  nudi modem cat 12 da li tko zna koji točno?

Razina korisnika 7
Bedž +4

To je model ZTE mf297d. I naravno dobiješ novu tarifu 4G Homebox-a 500Gb po punoj brzini i noćnu opciju od ponoći do 10h ujutro.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Aktualna 4G Homebox tarifa dolazi uz model routera ZTE MF297D Cat12, no s vremenom može doći do prodaje drugog modela, ovisno o zalihama uređaja.

da ne otvaram novu temu iskoristit ću ovu,pošto mi izlazi homebox ugovor a vidim u mailu da se uz produljenje ugovora  nudi modem cat 12 da li tko zna koji točno?

Pozdrav, koristi se modem ZTE MF297D.

 

Lp

Razina korisnika 1

hvala vam svima koji ste odgovorili,međutim još me zanimaju informacije koje se kriju kao zmija noge,odnosno ti famozni popusti po tim posebnim ponudama,onaj dokument pravilnik o posebnim ponudama baš i ne razumijem iskreno pa ako tko ima pravu informaciju neka javi privatnom porukom,koliko se može dobiti mjesečni popust na produljenje homeboxa (a1 agenti sorry al ne vjerujem vam jer sam se za protekla 2 produljenja uvjerio da neznate ili ne želite znati sve),redovan sam platiša i ovo će biti četvro produljenje po dve god,naravno ako se odlučim produljiti...Malo me smetaju te tajne informacije,odnosno ne tajne nego tipa,ako produljuješ ugovor telefonski drugačiji su uvjeti a ako ideš preko web shopa opet drugačiji pa majku mu staru što je to,kakve su to gluposti,pa to baš i nije fer prema nama korisnicima,otkud ja trebam znati za sve te vaše smicalice???

hvala vam svima koji ste odgovorili,međutim još me zanimaju informacije koje se kriju kao zmija noge,odnosno ti famozni popusti po tim posebnim ponudama,onaj dokument pravilnik o posebnim ponudama baš i ne razumijem iskreno pa ako tko ima pravu informaciju neka javi privatnom porukom,koliko se može dobiti mjesečni popust na produljenje homeboxa (a1 agenti sorry al ne vjerujem vam jer sam se za protekla 2 produljenja uvjerio da neznate ili ne želite znati sve),redovan sam platiša i ovo će biti četvro produljenje po dve god,naravno ako se odlučim produljiti...Malo me smetaju te tajne informacije,odnosno ne tajne nego tipa,ako produljuješ ugovor telefonski drugačiji su uvjeti a ako ideš preko web shopa opet drugačiji pa majku mu staru što je to,kakve su to gluposti,pa to baš i nije fer prema nama korisnicima,otkud ja trebam znati za sve te vaše smicalice???

@gogych poruka poslana u privatni chat.

Razina korisnika 4
Bedž +3

hvala vam svima koji ste odgovorili,međutim još me zanimaju informacije koje se kriju kao zmija noge,odnosno ti famozni popusti po tim posebnim ponudama,onaj dokument pravilnik o posebnim ponudama baš i ne razumijem iskreno pa ako tko ima pravu informaciju neka javi privatnom porukom,koliko se može dobiti mjesečni popust na produljenje homeboxa (a1 agenti sorry al ne vjerujem vam jer sam se za protekla 2 produljenja uvjerio da neznate ili ne želite znati sve),redovan sam platiša i ovo će biti četvro produljenje po dve god,naravno ako se odlučim produljiti...Malo me smetaju te tajne informacije,odnosno ne tajne nego tipa,ako produljuješ ugovor telefonski drugačiji su uvjeti a ako ideš preko web shopa opet drugačiji pa majku mu staru što je to,kakve su to gluposti,pa to baš i nije fer prema nama korisnicima,otkud ja trebam znati za sve te vaše smicalice???

Pružila sam odgovor na drugoj temi. Nisam u mogućnosti drugačije napisati od već napisanog ranije, žao mi je.

Odgovori