Vec par dana pokusavam kupit uređaj preko web shopa al uvik mi iskoce 2 iste poruke.
Jedna kaze da usluge trenutno nisu dostupne i da pokusan kasnije. Druga kaze: "Kupnja se ne može nastaviti. Kupnja Vam nije dozvoljena. Molimo nazovite Službu za korisnike."
Nazva san sluzbu za korisnike i kolega vipovac mi je objasnia da mi shop ne dozvoljava kupnju jer tarifa na kojoj sam bia trenutno i tarifa koju samo odabra na shopu nisu bile iste. On mi je, uz moje dopustenje, prebacia racun na novu tarifu koju san pokusava uzest sa mobitelon. Primia san SMS obavjest o novoj tarifi i na vip profilu se isto prominila.
Jos uvijek dobivan ove 2 poruke i nemogu obaviti web kupovinu.
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.