Riješeno

problem sa produljnjem ugovora

  • 19 April 2024
  • 5 odgovora
  • 73 pregleda

Postovani,

zelim produljiti ugovor za fiksnu liniju i internet putem weba , ali mi u lijevom kutu pise OPREZ, GASIS TELEFON NA POSTOJECEM PRIKLJUCKU!!

Ne razumijem kako je to moguce ? Zasto bi izgubila pravo na fiksnu liniju ako produzujem ugovor?

Lp Ella

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaM 19 April 2024, 17:06

Pogledaj original

Odgovora 5

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @Ella50 🖐🏼
Prilikom produljenja ugovorne obveze sama klikaš narudžbu i biraš usluge koje su ti potrebne. Budući da koristiš fiksni telefon, jednostavno ga zaklikaš kao uslugu za nastavak korištenja i tako on kao opcija ostane aktivan. Ako ti se slučajno ne nudi opcija za telefon nego isključivo “nestaje” s popisa potrebnih usluga, molim te javi nam se porukom OVDJE i navedi svoje podatke (ime i prezime, adresu, OIB i kontakt broj) pa provjerimo narudžbu i pojasnimo postupak produljenja ugovorne obveze. 😉

Nakon razgovora s Vašim agentom na broju 08001314 vezano za produljenje fiksne usluge (internet+tv+telefon) na mobitel mi je došla SMS poruka sa slijedeći tekstom:

“ ...Vaša ponuda za Vaše mobilne A1 usluge iznosi 24,9 EUR i vrijedi pet radnih dana od prodajnog razgovora”

S agentom sam razgovarao oko fiksnih usluga i  na kraju sam se dotakao mobilnih ..

 

Molim što znači ovo u navodnicima?

Razina korisnika 1
Bedž +3

@tomislav.begic2 nakon prezentacije ponude za aktivaciju nove usluge u telefonskom kontaktu, agent ti može poslati  informacije o istoj u SMS poruci. Poruka nije obvezujuća, već je informativne naravi. 

Da, ali ta cijena od 24.90€ nije iskomunicirana.  Ok, tako me pretplata na mobilne usluge niti ne zanima ...

Razina korisnika 2
Bedž +2

@tomislav.begic2 ako je potrebna dodatna provjera za produljenje ugovora, javi nam se porukom OVDJE.

Odgovori