Riješeno

Prijelaz na bonove nakon istega ugovornog pretplatnickog odnosa

  • 21 August 2018
  • 7 odgovora
  • 2366 pregleda

Pozdrav,
dan nakon sto mi je istekao ugovor za pretplatu otisao sam do prodajnog centra sa zeljom da se prebacim na bonove. Tamo su mi dali broj sluzbe za korisnike koji moram nazvati. Na tom broju su mi rekli da je zahtjev za prijenos na bonove predan, ali da cu do prelaska morati cekati 1.9.
Sad me zanima zasto moram cekati do tad, a ne mogu prijeci na bonove unutar 24h ? Je li to u skladu sa onim sto propisuje HAKOM?
Sto ako zelim prenijeti broj u novu mrezu, mogu li oni to obaviti prije 1.9?
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 21 August 2018, 12:57

Pogledaj original

Odgovora 7

Razina korisnika 7
Bedž +3
Slična tema, pročitaj moj upis i slijedi link:

Link

Link na članak
Razina korisnika 5
Bedž +2
Danas sam zvao famozni Odjel za savjetovanje da prebacim 2 broja na bonove, prvo su me uvjeravali da moram čekati još jednu ponudu što sam otkantao jer nemaju ništa što meni odgovara u ponudi, nakon natezanja kaže striček bit će vam s 1.9 a ja se lijepo pozvao na članak koji je Gogsy stavio da mora biti unutar 24h ili da mi daju napismeno da ne žele prebaciti brojeve. Naravno da su nakon lagane prepirke pristali prebaciti.

Mislim i onda me pitaju čime nisam zadovoljan? ODNOSOM PREMA KUPCU 😠
Razina korisnika 7
Bedž +3
Slično kao i što je meni bilo... Jedino mene na telefon nije natezao nego je rekao za dva dana. Kad se na dogovoreni dan nije ništa dogodilo do 17h onda sam zvala SZK i ženska prvo rekla da je zakazano za deset dana ili tako nekako, a ja rekla da je nemoguće jer je rečeno na taj dan i nek provjeri. Onda se vratila na liniju i rekla da će bit u 20h. Tako ako te na dogovoreni dan ne prebace do neke ure zovni ih.
Ja sam ih zvao više puta, također podsjetio na gore navedeni zakon, samo me prosljeđuju dalje. Evo zadnji djelatnik kojeg sam zvao je rekao da će poslati mail nadležnima.
Uglavnom druga stvar, prilikom isteka ugovora istekle su mi i povoljnosti koje sam dobio ugovornom obvezom. Tad sam pitao na koji način će mi se obračunavati mobilni internet do tog 1.9. Djelatnik je odgovorio da će mi se samo smanjiti brzina nakon potoršenih 500MB. Do tog vremena sam već potrošio 500MB, a danas mi dolazi poruka da mi je već 5 puta naplaćeno po 50MB prometa.
Što sad s dezinformacijama koje razašilje njihov djelatnik. Mogu li se tužiti na to kad mi dođe račun!?
Ne znam što mi je gore, odnos VIP-a prema korisniku ili što na helpdesku ne znaju dati prvau informaciju.
Pričekat ću još 24h da vidim što će se dogoditi, ali možda je nakon 12 godina VIP-a vrijeme prijeći kod nekog drugog operatera.
samo što sumnjam da je i tamo negdje drugdje puno bolje. 😕
Razina korisnika 5
Bedž +2

samo što sumnjam da je i tamo negdje drugdje puno bolje. :/


Dugo nisam u HTu pa neznam kako se kod njih odnose prema pretplatnicima ali 3 broja su mi pola godine u BonBonu (HT jeftiniji brend) i mogu reći sve 5, služba se javlja skoro pa odmah i nema navlačenja nego što mi treba rješava se s operaterom a ne mailovima na koje se čeka 15 dana, s Tele2 nisam imao iskustva jer nemaju signala kod moje punice a tamo idem vikendima na robiju 😳
Tnx, i sam sam razmišljao o BonBonu. Ažurna i dobro informirana služba za korisnike ogroman je plus što se tiče odluke 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Djelatnik je odgovorio da će mi se samo smanjiti brzina nakon potoršenih 500MB. Do tog vremena sam već potrošio 500MB, a danas mi dolazi poruka da mi je već 5 puta naplaćeno po 50MB prometa.
Što sad s dezinformacijama koje razašilje njihov djelatnik. Mogu li se tužiti na to kad mi dođe račun!?


Ako znaš točno kada si imao razgovor, napiši prigovor i kad si točno razgovarao (datum i sat) jer se pozivi snimaju. Meni su isto tako rekli krivo da se ne naplaćuje pa sam se pozvao na taj poziv koji se snimao. Isto tako me djelatnica uvjeravala da e-mail u formi ime.prezime@vip.hr nije definirana email adresa komunikacije nakon čega vjerujem da je dobila otkaz i posao skretničarke u Čaporicama. Naravno, sve mi je priznato uz isprike.

Ja vjerujem da su to HT insideri koji daju krive informacije. 😃

Odgovori