Riješeno

Prijelaz na bonove

  • 22 Lipanj 2018
  • 15 odgovora
  • 5708 pregleda

Pozdrav. Zanima me dali postoji način prebacivanja sa pretplate na bonove po isteku ugovora preko interneta bez da se ide u vip centar pa da se zove onaj broj gdje te moljakaju i nude kao neke pogodnosti.
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 22 Lipanj 2018, 11:49

Svakako preporuka za VIP centar i sve na licu mjesta. Ovo slanje na mail pa čekaj 15 dana odgovor pa se zagubi pa dođe još koji mjesečni pretplatni račun za platit.. Ako te moljakaju a ne želiš, javiš se i kažeš da ne želiš. Mene nisu moljakali uopće kad sam išao s pretplate na bon nego tek kad sam bon prebacio u drugu mrežu. 😃
Pogledaj original

Odgovora 15

Razina korisnika 3
@Mrkihno bok. Raskid ugovora možeš zatražiti i pisanim putem. Korisnik koji podnosi zahtjev u pravilu ga treba potpisati i dostaviti svoje identifikacijske podatke koji obuhvaćaju ime i prezime pretplatnika ili ovlaštene osobe u pravnoj osobi, adresu, OIB, presliku osobnog identifikacijskog dokumenta i podatke o priključku i uslugama za koje podnosi zahtjev. E-mail adresa na koju možeš poslati zahtjev: zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr.
Razina korisnika 7
Ja bi na tvom mjestu ipak otišla u centar, istrpila pitanja zašto i ponude, odbila sve i naglasila posebno prijenos na bonove. Tu i tamo se dogodi da ljude isključe umjesto da ih prebace na bonove ili lažu da je to nemoguće ili zagube/zaborave zahtjev pa bolje spriječiti nego liječiti. I obavezno čuvaj sve papire koje dobiješ. Broj koji ti daju možeš i ignorirat, kad te zovu jednostavno se ne javiš i broj će se prebaciti. Ipak nije im se loše ni javiti jer ako imaš ikakvu šansu za neku pristojnu i konkurentnu ponudu onda je to od njih 😉
Razina korisnika 7
Svakako preporuka za VIP centar i sve na licu mjesta. Ovo slanje na mail pa čekaj 15 dana odgovor pa se zagubi pa dođe još koji mjesečni pretplatni račun za platit.. Ako te moljakaju a ne želiš, javiš se i kažeš da ne želiš. Mene nisu moljakali uopće kad sam išao s pretplate na bon nego tek kad sam bon prebacio u drugu mrežu. 😃
Hvala na odgovorima. Ne volim ići u te centre. Čovjek bi rekao da će do danas već biti to sve online rješavanje. Kada bi trebao ići u Vip a obzirom da mi pretplata ističe 21.7.? Zadnji dan ili prije?
Razina korisnika 7
Zadnji dan da.
Pozdrav opet. Evo danas sam raskinuo ugovor na pretplatu, te sam zvao broj za raskid. Dobio sam 2 različite informacije. Na prodajnom mjestu su mi rekli da nakon poziva na broj i definitivnog raskida u roku od 48h prebacujem na bonove. Na telefonu su mi rekli da se tek sa prvim u mjesecu prebacujem na bonove. Tko govori istinu? Važno je jer sam potrošio gb iz tarife a do kraja mjeseca je još 9 dana. Dali da uplatim još 1gb pa da mi bude do kraja mj. ili da čekam da se u roku 48h prebacim na bonove?
Razina korisnika 7
Baš danas čitam...

Link
Nevjerojatno je kako se Vipnet postavio nakon što se godinama brinuo više za nove korisnike nego za stare, sada Vipnet "Viče" na sav glas kako takve ponude nećemo naći nigdje i kako nitko nema bolje promocije od njih doslovno je to Vipnetovac meni rekao.

Čim sam došao na prodajno mjesto i rekao da želim raskinuti ugovor na zadnji dan pretplate, čovjek se preznojio i počeo mahati s glavom u vidu neće to tako ići ili kao da on gubi na plači ako korisnik ode. Kroz 20min mi je ponuđeno oko 800kn na cijelu S9 seriju, na pult je izbačen neki ogromni crni smartfone koji je navodno 9kn bez rata na računima, nisam ni htio čuti. Još što sam popamtio je da iako mi je moj S7 dobar još uvijek mogu uzeti novi mobitel pa ga preprodati??! Nisam siguran koliko je legalno da meni to na prodajnom mjestu Vipneta službena osoba govori ali dobro...rečeno mi je da je na bonovima loše i da to nije kao prije...i na neku cijenu oko 179kn ona tarifa sa 15gb bez mobitela ja sam pitao može li ta cijena ići dole odmah je rekao može na 150kn, zatim sam pitao dali može bez ugovorne obveze i tu smo očito završili jer njima je cilj samo vezati ugovorom i onda kod raskidanja učiniti sve da to otežaju.

Kad čovjek otplati zadnju ratu kredita u banci ne vuku ga za rukav i ne vade tešku artiljeriju za novi kredit i ne govori se dosadašnjim korisnicima da nikad stvari neće biti iste za njih. Ja sam doslovno upozoren da se više neću voditi kao njihov korisnik i imati blagodati njihovih pogodnosti koje "daju" svojim korisnicima i da ću biti kao svi ostali... S druge strane zašto Vipnet misli da su tako povoljni i sjajni? Pa do zadnjeg dana Vipnet nije nudio ništa, a onda zadnjeg dana sve i svašta.

Moja preporuka je da se radije prebacite u drugu mrežu i da oni odrade za vas prijenos, pa onda ne morate slušati "riječi" koje govore i što vam nude, ne morate zvati neke brojeve u kojima i dalje "nude" svakakva "zelenila"...i evo sada sam upravo dobio poruku da sam potrošio gb iz svoje tarife, probao sam kupiti 1gb ali sada valjda blokira u sustavu jer se vodim drugačije, a u poruci lijepo kaže 20kn svakih 150mb...pa ti vidi...lijepa naša borba je sve ovo dala i sigurno i u zakon napisala...ja se odjavljujem nakon par godina mobilnog interneta prvi put zbog svega gore navedenoga...pozz...:?
Razina korisnika 3
Bok Mrkihno,

prije svega, žao mi je što si stekao dojam da "vičemo" na naše korisnike. 😞 Pretpostavljam da se kolege trude ukazati na sve nove pogodnosti, u slučaju da se radi o raskidu zbog nezadovoljstva starom ponudom.
Zamolit ću te da nam pošalješ svoje podatke OVDJE da provjerimo s kojim datumom će biti napravljen raskid ugovora, i zašto ne možeš aktivirati dodatnu opciju. Mogućnost uključenja opcija ne ovisi o podnesenom zahtjevu za raskid ugovora, ako je usluga još aktivna. 🙂
Evo najnoviji update račun povećan za 32kn zvao sam službu za korisnike zbog potrošnje mb. Imam sms poruku da sam pokušao uzeti 1gb, pokušao i preko mojvipa ne prolazi. Pokušao i 2 puta po 300mb shake & take applikacije, pa i telefonski gospođa iz službe za korisnike ovih dana je rekla da neće ići na normalan način i da mi ne može pomoći. Gospođa je rekla da mi predlaže da isključim internet do kraja mjeseca jer će mi vipnet uzeti mnogo novaca do kraja mjeseca na taj način. Mogu ja vama poslati podatke 100 puta ali realno stanje je tako da nemam više ugovornu obvezu, uredno sam platio sve račune, govorite mi da moram do kraja mjeseca biti na pretplati i tek onda prebacivanje na bonove iako mi je ug.obveza završila 21.07. uz to zakidate mi pravo da platim 1gb dodatnog prometa, a ujedno mi i naplačujete dodatne mb koje sam potrošio. Imam snimljeno tel.razgovor korisničke službe koja mi govori da isključim internet do kraja mjeseca. Čak nisam ni nervozan bijesan samo sam razočaran svojom pogreškom što nisam dao bonbonu da sve to odradi umjesto mene već bi bio na bonovima u njihovoj mreži. Ali možda će na mojoj pogrešci profitirati netko drugi...
Razina korisnika 3
Mrkihno,

riješili smo. :D
Molim te informaciju u inboxu.
Da bude korektno s moje strane evo update za moj problem. Tek nakon što sam reagirao ovdje na forumu i poslao svoje podatke, vrlo brzo je došlo priznanje od Vip osobe da je sve što sam naveo točno i da će rješiti problem. U trenutku su mi prošli 600mb od cola app i ponuđeno mi je da će mi rješiti 1gb besplatno do kraja mjeseca i da će mi izbrisati/skinuti 32kn +pdv koje su mi dodatno naplačene. Sve sam ponuđeno odbio i isključio podatkovni promet i potrošio do sada 2,59 mb dodatno i čekam kraj mjeseca da vidim što će biti.
I ja sam odlučio preći s pretplate na bonove, podnio sam zahtjev. S obzirom da od 2000. godine imam isti broj na Vipu, čudim se da Vip ne nagrađuje tu lojalnost.
Htio bih skrenuti pažnju da su zaposlenici koji rade na šalteru prilično naporni sa svim tim nuđenjem raznoraznih ponuda. Vjerovatno su dobili naputak od ovih gore da nenametljivo ponude nešto primamljivo, ali to je daleko od nenametljivog. Rekao bih da je prilično napasno. Minus.
S druge pak strane - da sam želio od svih tih ponuda nešto, to bih pitao sam.
Zamislite da uđete u pekaru po pola kile polubijelog kruha, a prodavačica vas počne obasipati raznoraznim ponuda bijelog, crnog, integralnog i ne znam kojeg sve ne kruha?
Hellouu!
Vidim da u Vipu imaju energije za to, ali ne znam gdje sva ta energija nestane kad sa skuplje tarife korisnik prelazi na jeftiniju!?
Npr. kad sam pred dvije godine potpisivao ugovor za pretplatnički odnos, sve je bilo gotovo u roku 10 min. Pitam se zašto procedura za prelazak na jeftinije zahtjeva tolko puno vremena i zašto službi za korisnike treba 20 min da se javi. Agenti zauzeti? A kad treba oderat, jave se za 20 sekundi? Mogu li dobiti logicno objašnjenje? Hvala.
Razina korisnika 7
A ne znam što te točno buni... To je jednostavno trend već dulje u trgovini, a ni operateri nisu ništa drugo nego trgovci. Ona ti nudi raznorazne ponude kao što ti u Sparu nude naljepnice ili svoj časopis, u DM-u pastu ili šampon na blagajni na akciji, u pekari novo pecivo ili kruh. Čudi me da to nisi doživio, jedino ako stalno kupuješ u istoj pa te prodavačica zna, inače i oni nude :D

Šta će, ako ponude sto puta u danu, bar dvije, tri osobe će prihvatit ako ništa iz znatiželje ili jer im je neugodno odbit. Ili im možda stvarno padne na pamet, aj to bi mi moglo dobro doć. Ako uopće ne ponude, onda sigurno neće ni prodat. A s obzirom da uglavnom rade na bonuse, provizije, norme, naravno da su puni energije, a kad odlaziš još je jasnije zašto im život padne.

Inače što se tiče raskida, kad sam prije 2 mjeseca raskidala, bilo je dosta ekspresno. Šalteruša me se riješila u par minuta s papirom za SZK i rečenicom da oni ne mogu raskidati usluge, jer je odmah shvatila da joj nema kruha od mene. Telefonom je isto trajalo relativno kratko, ponudio, odbila, raskinuo, za 2 dana bila na bonove.
Znam da, to im je u opisu posla. Ne paše mi kad me netko navodi da napravim nesto protiv svoje volje.
Na kraju kad podvučem crtu, 4800 kn me došla ta njihova bajna ponuda, a mob vrijedi 2000 kn.
U usporedbi s laptopom i nije bas neka pogodnost. Laptop mi je trebao i nisu me zvali iz Linksa. Dosao sam sam.

Odgovori