Ispostavilo se da ta tarifa samo primamljivo zvuči, jer kada su računi počeli stizati i bili su puno veći od dogovorenog. Nakon dobre suradnje s Vašim službama vezanim za internet i fiksni telefon, nadao sam da će tako biti i sa mobilnim telefonom. Ipak, ispada da je jedini cilj akcije bio pridobivanje novih pretplatnika, bez prethodnog obrazloženja o količini minuta i SMS-ova koje ću dobiti. U ovom sučaju očito - starijih korisnika, kojima bi se akcije trebale bolje objasniti. Gradnja profita na penzionerima nije dobra reklama. Povjerovao sam Vašoj agentici koja me uvjeravala kako mi je tarifa isplativa, obzirom da ona ima uvid u moju potrošnju.
Ne znam što dalje napraviti, telefonski mi je objašnjeno da objasnim problem u e-mailu i čekam odgovor - riješenje.
Želio bih se ponovno prebaciti na Chilli tarifu, obzirom da ugovorena tarifa 60 plus 60 ne ispunjava dogovorene uvjete.
Tako je glasio opis mog prigovora koji sam vam uputio telefonski, nakon čega ste mi rekli da prigovor uputim mailom. Ovaj isti tekst poslan vam je bio i mailom, na koji ste mi zatim odgovorili da je nepravilno upućen pa zatim dali daljnje smjernice za uputu ovog prigovora (značu treći put). SMS potvrde, registracije, posebne registracije na forum, autorizacija... Morate biti svjesni da za takvu seriju isprekidanih uputa penzioneru treba pomoć, a dok sam našao osobu koja bi mi napokon pomogla, prošlo je neko vrijeme. Molim vas da zbog tih očitih poteškoća pri upućivanju prigovora, prihvatite ovo iako je prošlo više od mjesec dana, koliko piše da inače vrijedi prihvaćanje prigovora na vašu tarifu.
LP
Pavao Rajšić
Najbolji odgovor od A1_Filip
Pogledaj original