Riješeno

prigovor

  • 16 December 2023
  • 20 odgovora
  • 395 pregleda

Razina korisnika 2
  • Aktivni forumaš početnik
  • 34 odgovora

Što da radim kada mi ne odgovore u zakonskom roku od 15 dana.

Uređaj poslan na servis sredinom 10 mjeseca,odobren novi.od sredine 11 mjeseca me zavlače u A1.

icon

Najbolji odgovor od A1_Boris 17 December 2023, 22:32

Pogledaj original

Odgovora 20

Razina korisnika 6
Bedž +6

Koji to uređaj, jer na onoj trakavici od teme pisal si (između ostalog) i ovo,citiram:

"Meni pokazivao pon na novom ruteru ,vanjski suradnik ukopčao stari ,ovaj više nije registriran na mreži,nema usluge 6 dana,novi termin bio tek 7.12.

Al svaki dan provjeravao termine i zvao pa se oslobodio novi 29.11. tada su jedva uspili spojiti,

Da sam čekao do 7.12. izbio bih im hrpu love zbog nepružanja usluge.

Veza pucala malo malo,zvao,tehničar tek 5.12.,dečko sve odradio potrudio se."

------------'pa ovo

"Na internet brzinu nemam zamjerke,preko kabla 2 GB a a WiFi 1.6 gb s tim da su bili problemi oko instalacije te uslugu od prije nisam mogao koristiti 6 dana pa pucanje veze ali sad sve ok kada je došao tehničar i nanovo spajao utičnicu za optiku."

 

Koji sad uređaj spominješ iz 10.mjeseca, ako ti je usluga aktivirana 29.11.?

Imaš više Ugovora, usluga?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Evo ovdje sve piše kaj trebaš napraviti

Opći uvjeti korištenja usluga A1

 

Razina korisnika 2

@nickno uređaj je sat Amazfit Gtr3,nošen na servis u 10 mjesecu kupljen prošle god.Odnio ga osobno u Agram,oni poslali u Bijelić pošto je on generalni uvoznik,13.11.odobrena zamjena od strane servisa,i od onda nitko da mi riješi taj problem.

Imam više usluga i nažalost više problema.

Bahati su i nesposobni.

Prigovor sam pisao 1.12. za sat a za ostalo ću ovih dana.

Nisam dobio odgovor na prigovor u zakonskom roku.U službi kažu čekaju očitovanje servisa,to već imaju ,proslijedio sam im ja i isto tako i Agram gdje piše da je odobrena zamjena.i nevidim gdje leži problem,ok sat nemaju na stanju niti će ga više imati,ali onda ponudi drugi u tom rangu i to je to.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nažalost, morat ćeš postupiti kako piše u Uvjetima, a i ovaj članak danas objavljen na netu je poprilično poražavajući za hrvatske potrošaće, zadnji smo u EU po osvještenosti i informiranosti po pitanju potrošačkih prava, a kao i kod hrane, naši trgovci uvoze najgoru robu i na osnovu pasivnosti naših potrošača iskorištavaju onu "ako prođe-prođe".

https://n1info.hr/vijesti/muke-potrosaca-u-hrvatsku-stize-najlosija-roba-jednako-se-kvare-i-brendirani-i-no-name-uredaji/

Razina korisnika 2

Pa u uvjetima im piše da trebaju odgovoriti u roku 15 dana.

A ako se ne varam uređaj nije usluga i tu se nemogu pozivati na svoje uvijete poslovanja.uređaj je pokvaren i odobren novi,tu nema dalje.

Pročitao sam njihove uvijete i debelo ih krše.

A zakoni su iznad uvijeta.inače imam puno pravnika u obitelji pa znam dosta toga.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Da, piše. Nisu ti odgovorili, sada reklamaciju pišeš Povjerenstvu za potrošače u A1, oni ti moraju odgovoriti u roku 30 dana i ako i dalje nisi zadovoljan, pišeš hakomu.

Ali vjerujem da ćeš ili dobiti novi uređaj kad je već Agram odobrio ili neku zamjenu ili možda i povrat novca,ako sat više nije dostupan.Samo i za to sve treba vremena. Jednoj mojoj kolegici mobitel je bio na popravku 4 mjeseca, za to vrijeme plaćala je ratu za mobitel kojeg nije mogla koristiti. I nije u pitanju A1 mreža. Na kraju je dobila svoj mobitel par dana prije isteka UO. Nisu joj uvažili reklamaciju ,tj.nisu joj otpisali rate za uređaj.

Razina korisnika 2

Pa kolegica je luda što je dopustila tako što.uređaj nema veze sa uslugom i za to ću obavijestiti inspektorat i udrugu za zaštitu potrošaća ako ne dobijem novi uređaj ili zamjenu.a za ostale probleme idemo 1 žalba,druga žalba i onda treća,welcome HAKOM.Imao sam ja iskustva sa Drugim telekomom.svi oni igraju na kartu app ako prođe prođe.ovdje je već stvar principa.imam živaca pisati prigovore

Razina korisnika 6
Bedž +6

Kod kolegice mobitel jeste bio dio UO, jer je u pitanju mobilna usluga, koju nije mogla koristiti na uređaju kojeg nema, već je 4 mjeseca koristila neki stari mob, nije čak ni zamjenski dobila. Tako da da, kod nje je mob dio usluge.

Razina korisnika 2

Ti lupetaš gluposti,ili si totalno u zabludi sa svojim pravima ili štitiš  telekome.

Ja nisam ovaj post niti napisao zbog moga ne znanja.nego mi je dop....njihovo ponašanje i krećem sa javnim istupanjem.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Dečec, kad bi ti znao kaj sam ja sve prošla sa A1,tj. Vipnetom i Cronetom, ne bi se ni usudio napisati da JA pišem gluposti. Ja sam svoja prava uvijek tražila tamo gdje i treba, ne ovdje na forumu. I sve sam dobila.

I nema potrebe da pišem o tome, A1 i ja smo u sasvim korektnom odnosu sada,tj.ohoo dugo već, nakon par ,uspješnih po mene, hakomovih intervencija.

Razina korisnika 2

Pa šta onda pišeš gluposti.a neznam koliko godina imaš ali znam i ja tko su bili cronet sadašnji HT kojeg je kupio deutsche telekom za sitne pare,kada je VIP došao imao sam vipme karticu.

I pišeš gluposti.

Usluga i uređaj(sat,pa konzola,mobitel) su dvije različite stvari.je da se uređaj veže za ugovor.

Ali spor za neispravan uređaj koji kupiš ne rješava HAKOM nego udruge za zaštitu potrošača ili inspekcija,u krajnjem slučaju sud.

Napisao sam ti da u obitelji imam pravnike (na svim punktovima)

Uređaj koji koristiš za nepokretnu mrežu tj. Modem ako se pokvari je njihov a korisniku je dan u najam i to ti odmah moraju popravljati jer nakon pet dana ako ti nisu popravili dužni su ti nadoknaditi 30 eura po danu.

Odi malo pročitaj zakone.

A1,Telemach,ht nisu bogomdani i ima netko tko ih kontrolira,u uvijete možeš svašta napisati i držati ljude u zabludi prodavajući im maglu.

I ja sam borio borbu sa jednim od operatera ali nikada nisam došao do trećeg prigovora i nisam trebao uključivati HAKOM i pisati prigovor njima,zašto?Pa zato što znam koja su moja prava i znam napisati prigovor i pozivam se na zakon i svoja prava točno po točkama.Nemoj misliti da mi drugi pišu prigovor.Pišem ih sam.

U ovom mom slučaju A1 kao davatelj usluge krši svoje uvijete korištenja stavka 9 točka 4

I opet ti pišem.Nisam vamo da bih se sa nekim prepirao nego prave me budalom koja nisam i zadovoljan sam sa uslugom(internet 2 GB,kada spojim kabel mjeri 2000 +,preko WiFi 1680 u prosijeku),ali vozat nekoga ko malog majmuna zbog je...sata je krajnje nedopustivo i zato sam im već nanio štetu veću od cijene toga sata jer korisnicima koji imaju probleme sa uslugom upućujem u njihova prava davajući im informacije koje trebaju da bi dobili uslugu koju plaćaju.zašto ti nisi ništa napisala u post tamo gdje se ljudi žale da im kod prebačaja nepokretne mreže nije napravljena instalacija i da na dogovoreni datum nisu došli.

Vidim da si se uhvatila mog posta odjednom i pišeš gluposti,i zato i vjerujem da s razlogom pišeš a to je da me zaustaviš od mojih javnih istupanja i da dobijem kvačicu da sam dobio odgovor.

Razina korisnika 6
Bedž +6

U Uvjete nemreš svašta napisati, već se moraju držati zakona. A1 uvjeti nigdje ne krše zakon, sve kaj si copy peystao sa hakoma je i u ovim uvjetima.

SIM karticu nemreš uštekati u dupe, zbog toga teleoperateri i prodavaju svoje usluge uz odabir mobitela kao dijela usluge koje nude.

Na Cronetu nisam uopće ni mogla uzeti pretplatu a da uz to ne uzmem i uređaj koji je išao uz nju, tako da u slučaju mobilnih telefonskih pretplata mobitel-usluga JE dio ugovora, ako se korisnik odluči za kupovinu mobitela.A1 je čak imao SVOJ brendirani mobitel, A1 Alpha, a proizvođači za teleoperatere rade softwer prilagođen njima,tj.sa njihovim aplikacijama. Tako da za mobitel kupljen u A1 ne moraš posebno skidati A1 aplikacije-one su već predinstalirane i dolaze u prilagođenom softweru za A1. Tako da- MOBITELI su DIO usluge i to bitan dio jer bez njih ne bi ni postojali telekom operateri. Druga je stvar kaj se mobiteli mogu kupiti u slobodnoj prodaji (isto kao i routeri).

 Za razliku od mobitela konzole su dodaci koji ne utječu na samu uslugu. Isto tako i satovi koji nisu LTE, a ako su kupljeni sa posebnom karticom, onda su i oni DIO usluge.

 

Državnom inspektoratu se možeš obratiti neovisno o tome kaj piše u Uvjetima.

Ali za reklamaciju i proizvoda i usluga prvo se obraćaš trgovcu-pružatelju usluga. Nakon toga Povjerenstvu za potrošače kojeg A1 mora imati po zakonu, a u tom tijelu i sjedi netko iz Udruge potrošača. Zato se i zove POVJERENSTVO ZA POTROŠAČE I NJIHOVA PRAVA.

 

Razina korisnika 2

Pa sve ja to znam.i ja sam podnio pisani prigovor ali odgovora nema.i zato će institucije raditi posao.

A ti meni sve pišeš što ja znam.

Pišem javno samo da ostali vide njihov bezobrazluk i nesposobnost a ti se uhvatila za post ko pijan plota.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako si podnio reklamaciju Povjerenstvu, njihov je rok za odgovor TRIDESET (30) dana. Sve to piše u članku 9.4. Uvjeta korištenja A1 usluga.

A njemu se obraćaš i KAD TI SZK, tj.A1 NE ODGOVORI U ROKU 15 DANA.

Razina korisnika 2

Baba šumom djeda drumom!!!!!

Razina korisnika 7
Bedž +4

Baš😄

Razina korisnika 6
Bedž +6

Čudi me da ti koji se hvališ hrpom pravnika u svojoj obitelji nemaš pojma da zakon kaže da se proizvod reklamira u onoj trgovini gdje je i kupljen, a sam si napisal da je sat kupljen na webu a1. Pa su te svejedno "šetali". Kako to, a toliko pravnika oko tebe?

"Pokušao preko službe dobiti informaciju što i kako,odgovor idite u poslovnicu,u poslovnici kažu zovite službu jer kupljeno preko Weba.pisan prigovor još nisam dobio odgovor."

A odeš li na web a1 nemreš ne uočiti skočni prozor "A1 Marko ili tko god: kako vam možemo pomoći",prekrije mi pol ekrana na mobu, jedva ga uspijem zatvoriti. Al da mi treba- samo bih pokrenula taj chat koji mi se nudi... već si mogao dobiti informaciju kaj je s tvojim satom od web trgovine gdje si ga i kupio. Koliko vidim, tvog sata uopće  nema u ponudi, samo gtr2…

 

Pitaj svoje pravnike tko je u pravu- baba ili djed?

I u slučaju nedobivanja odgovora od strane A1, reklamacija se piše drugostupanjskom vijeću, tj. Povjerenstvu u A1 uz napomenu da odgovor od strane A1 nisi dobio u prvostupanjskoj pritužbi.

P.S. poslovnice A1 su samo A1 Centri, svi ostali su prodajni partneri, neki i ovlašteni da koriste A1 ime, ali nisu A1. Kao Mobilcentar A1, spomenut kao poslovnica A1 u onoj trakavici o sp5. Ja A1 prodajne partnere zaobilazim nadugo i nadaleko, nema šanse da od njih išta uzmem, SAMO OD A1. I nemam nikakvih problema sa A1.

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Suvi, žao mi je radi tvojeg nezadovoljstva. Možeš li nam samo proslijediti svoje podatke i e-mail adresu s koje si nam proslijedio prigovor, privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti provjere vezano za zaprimanje i rješenje tvojeg prigovora. 

Razina korisnika 2

@A1_Boris  pokazujete koliko ste nesposobni svi od reda u A1.jedino što je brzo u mreži to je gigabitni internet.al neka ,javno nastavljam izražavati svoje nezadovoljstvo ,i vjerujte da je moje pisanje po društvenim mrežama sigurno odbilo par korisnika.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Komuniciraš s A1 putem svih dostupnih kanala komunikacija i to je tvoje apsolutno pravo, no rok za obradu prigovora ne možemo mijenjati unatoč izražavanju nezadovoljstva po društvenim mrežama.

Odgovori