Riješeno

Portal moj.a1.hr i aplikacija iznenada geoblokirani?


Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac početnik
  • 5 odgovora

Barem zadnjih 8 godina administriram i nadoplaćujem  2 A1 sim kartice koje su u kameri i remote switchu preko moj.a1.hr i mobilne aplikacije. Zadnjih nekoliko dana čini se da je portal geoblokiran iz inozemstva prema informacijama ovdje. Nemam drugi A1 sim koji bi mogao korsititi ovdje u roamingu. VPN ne pomaže.

Kako da od sada iz inozemstva kontroliram stanje megabajta i nadoplaćujem račun po potrebi?

Je li ova geoblokada privremena ili stalna i koja je svrha toga? Ako je odluka stalna, žao mi je ali prelazim na Hrvatski Telekom nakon skoro desetljeća s A1.

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanL 6 March 2024, 17:12

Pogledaj original

Odgovora 14

Upravo sam željela otvoriti istu temu jer mi aplikacija iako sam spojena na austrijski A1,čak sam zbog toga otvorila profil da postavim pitanje. A stvar je da mi to treba da platim račun. I sad da bi platila račun moram otvoriti aplikaciju preko vpn ili šta? Taj tko je došao na takvu super ideju i donio tu veliku korporativnu odluku bi mogao odmah biti nagrađen (kod mene u mojoj firmi otkazom do kraja tjedna)

Razina korisnika 1
Bedž +3

@MK55 kako bismo povećali sigurnost naših korisnika, dodatno smo zaštitili pristup našim digitalnim kanalima. U roamingu je moguće pristupati Moj A1 aplikaciji (putem mobitela ili weba) isključivo korištenjem mobilnih mreža bez uključenog WiFi-a. 

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Ivana1 ako nemaš našu mobilnu liniju u inozemstvu ili se ne želiš na Moj A1 spojiti putem mobilnih podataka, možemo urediti da ti se računi šalju putem e-maila ili ti poslati podatke za uplatu. Ako ti nešto od ovog odgovara, molim te za daljnje dogovore nam pošalji svoje podatke OVDJE.

Razina korisnika 2

..ako nemaš našu mobilnu liniju u inozemstvu… možemo urediti da ti se računi šalju putem e-maila…

 

Pošto ste mi zabranili prijavu na račun (Homebox usluga) iz inozemstva, fakture mi već  šaljete na mail. Danas je stigla faktura za veljaču (A1_racun_02-2024.pdf), ali nije stigao pregled korištenih podataka (specifikacija-2024-2.pdf) koji je dio fakture i također ga je potrebno priložiti uz email. (na moj.a1.hr. se nalazi zajedno s računom)
Za veljaču nju pošaljite još u drugom mailu i od ožujka već zajedno.

@MK55 kako bismo povećali sigurnost naših korisnika, dodatno smo zaštitili pristup našim digitalnim kanalima. U roamingu je moguće pristupati Moj A1 aplikaciji (putem mobitela ili weba) isključivo korištenjem mobilnih mreža bez uključenog WiFi-a. 

znam da je ovo korporativni odgovor za nas glupe siroke mase, ali postavite pitanje svojem timu koji stoji iza ove velicanstvene odluke, kako to da se te velike sigurnosne postavke nisu dosjetile kolege u austrijskom telekomu koji ima vise korisnika pa samim tim i logican broj povecanih napada ili vi predvodite revoluciju u sigurnosti globalno sa ovim rješenjem koje je po prvi puta implementirano u nasoj lijepoj Hrvatskoj. Dakle to sa sigurnoscnu nema apsolutno nikave veze, jer ja mogu trenutno tome pristupiti sa 3 razlicita vpn-a, mogu se spojit remote na kompjutor u hr i s njim to napraviti sto je van svake logike jer jednostavno zelim platiti racun sa yx lokacije putem da prostite jebxne aplikacije u 21 stoljecu vama dati novce..

@Ivana1 ako nemaš našu mobilnu liniju u inozemstvu ili se ne želiš na Moj A1 spojiti putem mobilnih podataka, možemo urediti da ti se računi šalju putem e-maila ili ti poslati podatke za uplatu. Ako ti nešto od ovog odgovara, molim te za daljnje dogovore nam pošalji svoje podatke OVDJE.

imam vasu liniju u inozemstvu, a detaljnije o ovoj tematici sam napisala iznad. Jer iako imam vaslu liniju u inozemstvu zasto bi morala istu koristiti prilikom placanja racuna s aplikacijom koja je napr povezana na wifi ruter austrijskog a1.. van svake pameti i logike. (i one “sigurnosne”)

Razina korisnika 1

@MK55 kako bismo povećali sigurnost naših korisnika, dodatno smo zaštitili pristup našim digitalnim kanalima. U roamingu je moguće pristupati Moj A1 aplikaciji (putem mobitela ili weba) isključivo korištenjem mobilnih mreža bez uključenog WiFi-a. 

Hvala na brizi za sigurnošću. Promijeniti tarifu, provjeriti potrošnju i nadoplatiti račun su uistinu nesigurne radnje da bi se mogle obaviti iz inozemstva.

Moram odmah javiti mojoj banci da mi blokira pristup računu iz inozemstva u svrhu sigurnosti.

Još uvijek ne mogu vjerovati da je to svjesna odluka.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@1jorgos pozdrav, žao mi je to čuti. Molim te samo za malo strpljenja kako kolege već rade potrebne provjere vezano za tvoj upit i dostavu specifikacije poziva. Po izvršenim provjerama i rješenju kolege će ti se povratno javiti. 

Razina korisnika 2

bok Boris, hvala na odgovoru

Nadam se, da će vaše kolege riješiti ovaj problem i brzo odgovori.


Ni nakon dva tjedna nitko mi nije odgovorio na pitanje, kako se iz inozemstva prijaviti na stranicu "moj.a1.hr", kad imam samo uslugu homebox. Modem sa SIM karticom je u Hrvatskoj, i drugu A1 SIM karticu sa sobom u inozemstvu ne imam.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@1jorgos pozdrav, nema na čemu i puno hvala tebi na javljanju. Privatnom porukom sam ti proslijedio povratnu informaciju od strane kolega vezano za tvoj slučaj i prijavu na MojA1 uslugu u inozemstvu. 

Razina korisnika 1

@1jorgos pozdrav, nema na čemu i puno hvala tebi na javljanju. Privatnom porukom sam ti proslijedio povratnu informaciju od strane kolega vezano za tvoj slučaj i prijavu na MojA1 uslugu u inozemstvu. 

Je li to tajna za ostale korisnike sa slicnim (istim) problemom?

Razina korisnika 2
Bedž +3

@MK55 pozdrav, naravno da nije. Kako smo već provjeru radili putem privatne poruke te smo proslijedili dodatno kolegama informacije i upit od drugog korisnika na dodatnu provjeru, odgovorili smo također putem privatne poruke i ovim putem obavijestili korisnika da ga odgovor čeka. Informacija je identična zapravo odgovoru kolege u prethodnim porukama u ovoj temi kako je u  roamingu moguće pristupati Moj A1 aplikaciji (putem mobitela ili weba) isključivo korištenjem mobilnih mreža bez uključenog WiFi-a. Boris

Razina korisnika 1

Žalbe su došle do odgovornih, portal moj.a1.hr i aplikacija rade opet normalno iz inozemstva bez potrebe za A1 karticom. Kuc kuc u drvo.

Razina korisnika 2

Sada sam platio karticom , pa možda smo i pobijedili… 👍

Odgovori