Riješeno

Opomena

  • 21 October 2022
  • 8 odgovora
  • 713 pregleda

  • Probio led s 1 postom
  • 1 odgovor

Poštovani,

 

Molim Vas da mi ne šaljete elektronske poruke (mail), radi kašnjenja plaćanja računa od nekoliko dana. 

Obzirom da su Vaše poruke uznemirujuće i prijeteće, iako sam redovito podmirivala sva Vaša potraživanja, molim Vas da ukoliko ne želite prestati  sa slanjem prijetećih ili uznemirujućih poruka da me o tome izvjestite ako je moguće elektronskom porukom ili SMS, tako da pokušam naći drugog operatera.

 

Hvala,

Srdačan pozdrav,

Ivana Ujević

icon

Najbolji odgovor od A1_IvanaN 21 October 2022, 08:24

Pogledaj original

Odgovora 8

Razina korisnika 6
Bedž +6

Teško da će ti udovoljiti želji jer to automatski šalje sustav, a ne neki zaposlenik osobno. Uostalom, na dnu opomene uvijek piše i "ako ste u međuvremenu platili zaostala dugovanja, zanemarite ovu opomenu", tak da se bez veze uzrujavaš. Ti to dobiš na mejl, a ja u pošti zajedno sa novim računom, opomenu uredno bacim, a račun opet platim preko roka, i tak iz mjeseca u mjesec dolazi i račun na kojem piše "hvala što uredno podmirujete svoje obveze" i opomena da nisam platila zadnji račun 🤣. 

A1 naravno nebu promijenil taj sustav, jer na osnovu njega (tj.zbog nas koji kasnimo par dana s plaćanjem) A1 mjesečno zaradi milijun kuna ni orao ni kopao. Jedino rješenje je plaćanje računa na vrijeme, ovak se bez veze nerviraš, jer A1 samo iskorištava naše ponašanje. Dakle, promijeni svoje ponašanje, jer jedino na to možeš utjecati, na poslovnu politiku bilo koje firme ne možeš. Uostalom, poslovica "čist račun, duga ljubav" postoji od kad postoji i novac 🤭😋

E,da, i zakon obvezuje A1 (i ostale) da šalju opomene...tak da se izbjegnu situacije tipa "nisam bio u Hrvatskoj, niste mi nikad poslali opomenu, a ovršili ste me na prepad". 

Tak da, svejedno kod kojeg si operatera, ako nastaviš kasniti s plaćanjem, dobivat će š i dalje opomene

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @ujevic , opomena je zakonski definiran korak procesa naplate te obavijesti nismo u mogućnosti isključiti. U slučaju da je ostao otvoren iznos od računa kojemu je prošao datum dospijeća šalju se obavijesti i kako ne bi došlo do neželjenih promjena na usluzi (npr. isključenja). Opomena služi kako biste znali da postoji određeni nepodmireni iznos  i obavještava o slijedećim koracima ako ne zaprimimo uplatu do navedenog datuma. Slobodno nam se obrati [url=https://forum.a1.hr/inbox/conversation?with=537]OVDJE[/url] kako bismo te uputili i u druge mogućnosti dostave opomene. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@A1_IvanaN , da,evo potvrđujem da mi nikad niste isključili bnet, uprkos mom kašnjenju s plaćanjem 15 dana svaki mjesec. Opomene šaljete ako ne primite uplatu zadnjeg dana u mjesecu, ali ako platim dan prije (znači 14 dana preko roka) eto potvrđujem i to da tada ne šaljete opomenu 🙂,tj.da tolerirate kašnjenje od par dana,tj.priznajete uplatu do isteka tekućeg mjeseca kao redovnu uplatu.

Ai_IvanaN 

Kakva je ovo rečenica :

“Pozdrav @ujevic , opomena je zakonski definiran korak procesa naplate te obavijesti nismo u mogućnosti isključiti.” 

koji zakon? šta definira , slanje uznemirujućih i prijetećih poruka?

i opet prijetite , sad da ćete me “isključiti”? 

Ako ste nešto “uključili” onda sad “isključite”

 

Može li kratko i jednostavno?

 

Razina korisnika 2
Bedž +2

Nije zakon nego opći uvjeti poslovanja:

6.3. Naplata neplaćenih potraživanja

6.3.1. Krajnji korisnik je obvezan podmiriti račun do datuma dospijeća naznačenog na računu. A1 može privremeno ograničiti usluge ili isključiti pretplatničku Terminalnu opremu iz javne elektroničke komunikacijske mreže ako pretplatnik nije podmirio dospjelo dugovanje u roku od 30 dana od dana dostavljanja opomene u pisanom ili elektroničkom obliku (u slučaju da se dostavlja e-račun), a nije podnio prigovor na iznos kojim je zadužen.

Evo podebljao sam ti prvu rečenicu tako da je kratka i jednostavna.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Zakon o zaštiti potrošaća

Žao mi je kaj ti te opomene shvaćaš kao "prijeteće i uznemirujućeg sadržaja", jer one to nisu i nemreš se pozvati na to. I kod svih ostalih operatera dobit ćeš opomene istog sadržaja ako i dalje nastaviš s kašnjenjem plaćanja.

Razina korisnika 7
Bedž +4
  • ujevic Pa te obavijesti možeš sama isključiti i to pravovremenom uplatom prije isteka roka za plaćanje računa i stvar riješena. A kad poželiš opet primati te obavijesti trebaš samo kasniti sa uplatom…..

Razina korisnika 6
Bedž +6

@ujevic ,

Evo još malo iz Zakona o zaštiti potrošača. koji opovrgava tvoju tvrdnju o "prijetnjama i uznemiravajućem sadržaju" kako ti nazivaš opomenu u kojem se A1 poziva na pravo da ti uskrati uslugu ako ne platiš dug u roku 30 dana od dana primitka opomene.

Ti kao da zaboravljaš da si i ti potpisnik (dobrovoljni) Ugovora između tebe i A1 i da si potpisivanjem tog Ugovora pristala (dobrovoljno) da ćeš ispunjavati svoje obveze, a jedna (i najbitnija) je- plaćanje računa na vrijeme.

 

Postupci koji predstavljaju agresivnu poslovnu praksu

 

Članak 40.

 

 

 

 

Odgovori