Dana 20.11.2023. napravljen je ugovor za fiksni internet i uređaj Playstation 5. Preko telefona je sklopljen ugovor a u ponudi mi je bilo rečeno da je 12 mjeseci usluga u pola cijene te Playstation 5 za 1 euro jednokratno i 12 eura mjesecno kroz ugovornu obvezu. Ugovor je napravljen i u ugovoru koji sam dobio pisalo je 217 eura jednokratno i 12 eura mjesecno kroz ugovornu obvezu. Odmah sljedeći dan sam zvao da provjerim da li je došlo do greške i rečeno mi je da je kod vas uredno prošlo i da ćete poslati novi ugovor u kojem je ta ponuda i u kojem sve stoji kako je bilo dogovoreno telefonski. Nakon toga sam još nekoliko puta zvao i svaki put mi je rečeno isto da vrijedi ponuda kako je bila dogovorena telefonski. I to od strane više djelatnika. Slobodno provjerite telefonske pozive. Da bi danas nakon isto što sam nekoliko puta zvao, povratno dobio informaciju da ili mogu tarifu u pola cijene ili uređaj za 1 euro. Mislim da nije u redu da nisam bio obavješten o pogrešci i eventualnom ispravljanju, i to tek danas i to svojom incijativom da nisam zvao i sam rješavao situaciju, i da moram danas odlučiti jer danas je zadnji dan za tu akciju. Prodajete jednu uslugu i uporno tvrdite o jednoj usluzi a naplaćujete sasvim drugu uslugu i ne informirate ljude o pravoj ponudi. I još u službi govore, poslat ćemo vam novi ugovor iako je kod nas dobar ugovor pošto si ne vjerujemo na riječ. Mislim da ovo nije ispalo korektno s vaše strane.
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.