Novi ugovor

  • 27 November 2023
  • 1 odgovor
  • 143 pregleda

Dana 20.11.2023. napravljen je ugovor za fiksni internet i uređaj Playstation 5. Preko telefona je sklopljen ugovor a u ponudi mi je bilo rečeno da je 12 mjeseci usluga u pola cijene te Playstation 5 za 1 euro jednokratno i 12 eura mjesecno kroz ugovornu obvezu. Ugovor je napravljen i u ugovoru koji sam dobio pisalo je 217 eura jednokratno i 12 eura mjesecno kroz ugovornu obvezu. Odmah sljedeći dan sam zvao da provjerim da li je došlo do greške  i rečeno mi je da je kod vas uredno prošlo i da ćete poslati novi ugovor u kojem je ta ponuda i u kojem sve stoji kako je bilo dogovoreno telefonski. Nakon toga sam još nekoliko puta zvao i svaki put mi je rečeno isto da vrijedi ponuda kako je bila dogovorena telefonski. I to od strane više djelatnika. Slobodno provjerite telefonske pozive. Da bi danas nakon isto što sam nekoliko puta zvao, povratno dobio informaciju da ili mogu tarifu u pola cijene ili uređaj za 1 euro. Mislim da nije u redu da nisam bio obavješten o pogrešci i eventualnom ispravljanju, i to tek danas i to svojom incijativom da nisam zvao i sam rješavao situaciju, i da moram danas odlučiti jer danas je zadnji dan za tu akciju. Prodajete jednu uslugu i uporno tvrdite o jednoj usluzi a naplaćujete sasvim drugu uslugu i ne informirate ljude o pravoj ponudi. I još u službi govore, poslat ćemo vam novi ugovor iako je kod nas dobar ugovor pošto si ne vjerujemo na riječ. Mislim da ovo nije ispalo korektno s vaše strane.


Odgovora 1

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Dominik93 Pozdrav, žao mi je ako je došlo do greške. Htjela bih ipak provjeriti tvoj zahtjev da budem sigurna u informacije pa nam možeš poslati podatek privatnom porukom.

Odgovori