niti dan danas mi nije objašnjeno kako je to bilo moguće da po mjesec dana nisam mogao nikoga zvati ili mjesec dana nitko nije mogao mene nazvati preko fiksne linije.
Nakon toga ste mi poslali neke izmišljene račune od kojih jedan jesam; platio ostali su na vrijeme sanirani putem vaše službe jer je naknadno ustanovljeno da sam bio u pretplati.
Danas sam ponovno dobio ovakav vaš dopis :
marijanib@windowslive.com
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Saljemo vam podsjetnik na dug koji imate, u iznosu od 71,14 kn. Molimo uplatite taj iznos na racun HR4623900011100337943, poziv na broj: HR04 245470107-201906.
Ako ste u meduvremenu podmirili dug, hvala vam i zanemarite ovu e-poruku.
Za pregled vasih racuna i usluga mozete koristiti Moj A1 uslugu.
Vise o usluzi pronadite na Moj A1.
Da li je to nekakva vaša nastrana igrica ili vi ne znate što radite dajte mi molim vas objasnite.
Ako netko ne zna raditi svoj posao onda ga se otpusti zar ne.
Svaki mjesec uredno dobijate novac od svojih pretplatnika za što ?
Da im šaljete nepostojeća dugovanja ili što već. Naučite se raditi i molim objašnjenje vašeg potraživanja za koje mjesecima tvrdite da je nepostojeće. Ovo je već postalo krajnje neukusno i bezobrazno.
Druga stvar ----kakva je to oznaka vraag na vrhu stranice---što je to vaš način diskreditacije ili uznemiravanja javnosti diskreditiranjem svojih pretplatnika. Kakav VRAAG ..treba tamo kod vas napraviti kvalitetan egzorcizam kako se meni čini.
srdačan pozdrav
Najbolji odgovor od A1_Darka
Pogledaj original